FullColor Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Okey det er sånn at jeg har lastet ned sånn trialere fra nettet av spill og diverse, men noen av dem hakker! hviste ikke engang at en film/vidio clip kunne hakke. Mangler jeg no codecs eller Siden jeg kjører win98se så kan jeg ikke ha høyere en windows media player 9, har også vlc, og hadde lite mega codec pack. Jeg skjønner ingen ting Det var fra her jeg lasted ned: http://gamer.no/video/pc/crysis_og_cellfactor/24776 Det er en demonstrasjon av et kommende spill kalt crysis Og så har du alle disse formatene, pågrunn av at jeg kjører win98se så kan jeg ikke en gang bruke quick time, men kan bruke vlc til å spille av slike filmer på pc'en min.Men så har du når jeg ikke kan laste ned (kun streaming) hva da? En ting til er at jeg må jo alltid opne vlc manuelt og finne filen jeg vil se, går det ikke an og binde slike filer til vlc sånn at når jeg opner en fil så opner vlc seg og spiller av automatisk? Vlc er en media avspiller bare så det er sagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå