no_viking_no Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 som alle vet kom Microsoft med Office Home Edition som kan installeres på inntil 3 hjemme PC. hvorfor tror dere Gates kommer ikke med lignende system når det gjelder deres OS..... selv tror jeg at mange private laster ned OPEN OFFICE derfor kom Microsoft med denne Office Home Edition for flere PC. og vil tro hvis noen kommer med OS som ligner Windows så er det kjørt for Microsoft.....
p@ge Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 som alle vet kom Microsoft med Office Home Edition som kan installeres på inntil 3 hjemme PC. hvorfor tror dere Gates kommer ikke med lignende system når det gjelder deres OS..... selv tror jeg at mange private laster ned OPEN OFFICE derfor kom Microsoft med denne Office Home Edition for flere PC. og vil tro hvis noen kommer med OS som ligner Windows så er det kjørt for Microsoft..... 6282106[/snapback] windows hater/elsker jeg tror/har hørt at du kan innstallere Office Home Edition på 1 pc og på 1 bærbare pc, men men, rykter går
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Det er jo en kjent sak at Office Home Ed for 3 pcer i hjemmet kom på grunn av stor piratkopiering. Men det er litt annerledes med XP Home Edition. Det er ikke så mye piratkopiering av xp home ed, og dessuten shippes den med alle datamaskiner stort sett i dag. Det gjør ikke Office... -B-
no_viking_no Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 (endret) jeg tror/har hørt at du kan innstallere Office Home Edition på 1 pc og på 1 bærbare pc, men men, rykter går 6282200[/snapback] Programmet kan installeres på opp til tre hjemme-PCer http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311853 Endret 10. juni 2006 av no_viking_no
no_viking_no Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Det er jo en kjent sak at Office Home Ed for 3 pcer i hjemmet kom på grunn av stor piratkopiering. Men det er litt annerledes med XP Home Edition. Det er ikke så mye piratkopiering av xp home ed, og dessuten shippes den med alle datamaskiner stort sett i dag. Det gjør ikke Office... -B- 6282217[/snapback] kan ikke vare helt enig. jeg leste en eller annet sted at det selges flere WHITEBOX PC(er) enn ferdig konfigurert PC(er) med OS. det er faktisk mer ulovlig DOWN-L på WinXP HE enn PRO........
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Joda, du kan være helt enig. Hvis du legger godsiden til. -B-
agvg Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 kan ikke vare helt enig. jeg leste en eller annet sted at det selges flere WHITEBOX PC(er) enn ferdig konfigurert PC(er) med OS. det er faktisk mer ulovlig DOWN-L på WinXP HE enn PRO........ 6282419[/snapback] Tviler sterkt på dette, har du noen link?
no_viking_no Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 kan ikke vare helt enig. jeg leste en eller annet sted at det selges flere WHITEBOX PC(er) enn ferdig konfigurert PC(er) med OS. det er faktisk mer ulovlig DOWN-L på WinXP HE enn PRO........ 6282419[/snapback] Tviler sterkt på dette, har du noen link? 6285856[/snapback] skal prøve å finne den igjen.....
pmarius Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 og vil tro hvis noen kommer med OS som ligner Windows så er det kjørt for Microsoft..... 6282106[/snapback] Hvor stor er markedsandelen på verdensbasis for Windows nå til dags, 95% eller var det 97%? Uansett, skulle likt å sett de som klarer å lage et os som er så overbevisende for så godt som alle pc-brukerne i verden, slik at de bytter til dette nye OSet. Det kommer neppe til å skje med det første...
no_viking_no Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 og vil tro hvis noen kommer med OS som ligner Windows så er det kjørt for Microsoft..... 6282106[/snapback] Hvor stor er markedsandelen på verdensbasis for Windows nå til dags, 95% eller var det 97%? Uansett, skulle likt å sett de som klarer å lage et os som er så overbevisende for så godt som alle pc-brukerne i verden, slik at de bytter til dette nye OSet. Det kommer neppe til å skje med det første... 6285982[/snapback] OS Platform Statistics 2006 The windows family counts for nearly 90% WinXP W2000 Win98 WinNT W2003 Linux Mac April 74.0% 11.2% 1.8% 0.3% 1.9% 3.3% 3.6% March 72.9% 11.9% 2.0% 0.3% 1.8% 3.4% 3.5% February 73.3% 12.3% 2.1% 0.3% 1.8% 3.4% 3.6% January 72.3% 13.1% 2.4% 0.3% 1.7% 3.3% 3.5% du har kanskje rett at det er vanskelig å overbevise folk..... ellers så kanskje blir det veldig mye omstilling hvis alle PC skal gå til annet OS, tror det kan bli total kaos, når rundt 90% i verden kjører OS fra Microsoft.
agvg Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Uansett, skulle likt å sett de som klarer å lage et os som er så overbevisende for så godt som alle pc-brukerne i verden, slik at de bytter til dette nye OSet. Det kommer neppe til å skje med det første... 6285982[/snapback] Ting forandrer seg, ofte raskere enn man tror når det først begynner og rulle. At Windows er her til "evig tid" er lite sannsynlig, konkurransen på OS er vel bedre i dag enn på lenge, synd IBM aldri skjønte det med kunder da de lanseret OS/2 warp4, OS med stemmestyring og utrolig mye annet var ikke dagligdags i 1996 eller 97. Kjørte det selv og det er vel stamfaren til dagens XP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå