prøvekanin Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Innstallerte en mod som endret Glass-teskturene - og var så lur at jeg glemte å ta backup av de originale filene! Når jeg nå vil bytte tilbake, lurer jeg naturligvis på; finnes det noe sted jeg kan laste ned de originale, evt. at noen kan sende de til meg? Filene det er snakk om er altså tekstur-filene (.dds) i mappa Data/Textures relatert til Glass. Både Armor, Våpen og meny-ikoner. Takk! Endret 10. juni 2006 av prøvekanin
prøvekanin Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Er dette snakk om Oblivion eller Morrowind? 6282012[/snapback] Beklager, dårlig formulert av meg! Oblivion .
MiSP Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Erstattet du noe da du installerte teksturene, da? Når jeg installerer teksturer, så er det ingen der fra før av... Prøv å bare slette de du installerte, og se hvordan det går.
prøvekanin Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Erstattet du noe da du installerte teksturene, da? Når jeg installerer teksturer, så er det ingen der fra før av... Prøv å bare slette de du installerte, og se hvordan det går. 6282104[/snapback] Tenkte jeg faktisk ikke over, men du har et poeng . Funka fjell det! Takker, og så lærte jeg noe idag og .
Kenny Bones Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Jeppz, alle originale filer ligger i BSA filene pakket. Dette spillet er jo lagd for modding!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå