deusex Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg sitter også og lurer på hvilke spill jeg skal kjøpe. Fikk penger idag, og lurer på om jeg skal plukke opp GRAW, Tomb Raider Legend og Table Tennis. GRAW er i og for seg et sikkert kjøp. Tomb Raider Legend og Table Tennis er jeg derimot littegranne usikker på. Er de verdt å plukke opp, eller burde jeg vurdere andre spill? Og hvor finner jeg de tre spillene nevnt ovenfor billigst? PS: Har forresten disse spillene allerede: PGR3, PDZ, Kameo, COD2, Condemned og Oblivion.
LucarioX Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Kameo er et morsomt spill, men demoen er litt skuffene etter min mening du burde prøve orginalen
Notinuse Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 (endret) Jeg har TR:Legend til PC og ble utrolig overrasket hvor bra grafikk og gameplay. Så jeg sparer spillet til jeg får det til 360'en Endret 22. juni 2006 av Jeracan
deusex Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeje. Endte opp med GRAW og Tomb Raider Legend. Table Tennis hadde de ikke. Får håpe det kommer en demo snart, så får jeg se om TT er noe for meg eller ei.
Dec Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Anbefaler absolutt Table Tennis! Så nysgjerrig og pirret av at et bordtennisspill kunne bli utgitt som ett spill, og med alle de gode tilbakemeldingene måtte jeg bare kjøpe det. Det innfrir så til de grader, man blir hekta og helt ærlig så vet jeg ikke hvorfor....herlig!! Ikke minst deilig med ett spill på sommeren som man bare kan plukke opp og være inne i med en gang.
Brummle Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ja Battlefield 2 : Modern combat lurte jeg også veldig på....men i dag fikk jeg faktiskOblivion av kona lurer på hvilke bak tanker som ligger på lur hehe Veldig overrasket over hvor bra kontroll og enkelt det var å komme i gang 6295652[/snapback] Fikk Oblivion av kona jeg også, jeg er halveis i spillet hun har rundet det å brukt over 160 timer, så her spørs det om du slipper til på xbox 360 `en din mer. hehe
Johnx Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Blir vel Graw og NFS - Most wanted på meg, men søren som jeg gleder meg til Splinter Cell - Double agent og Dead Rising. Kommer også til å kjøpe Moto GP 06 og Table Tennis
Notinuse Skrevet 14. august 2006 Forfatter Skrevet 14. august 2006 Godt I gang med NFS selv er et kult spill Så liker det godt. Prisen var jo også hyggelig på 299,- Men har nesten litt dårligsamvittighet siden nesten ikke har fått bruk 360'en i sommer. Samnt WoW som tar opp en del tid...men høsten og vinteren er lang så får sette seg godt i sofakroken og game da
Skogslik Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 noen her som har Far Cry Instincts Predator til Xbox 360? vurderer og kjøpe dette men lurer på va dere som har det syns Er det gøy online?
deusex Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Hvordan er Dead or Alive 4? Er det å anbefale? Prøvde demoen og synes spillet var helt konge på 2-player - spesielt tag-moduset. Og hva med Ridge Racer 6? Selges jo for 249 kr på elkjøp nå.
TommyGun77 Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 noen her som har Far Cry Instincts Predator til Xbox 360? vurderer og kjøpe dette men lurer på va dere som har det syns Er det gøy online? 6672226[/snapback] Jeg har det, og synes det er ganske kjiipt. Ikke no spess grafikk, elendig ai osv.
Alucard_21 Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Har ikke tenkt å kjøpe meg xbox, før Halo 3 kommer
[email protected] Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Gleder meg vilt til Splinter Cell: Double Agent og halo 3 kommer
Bromlexl Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 noen her som har Far Cry Instincts Predator til Xbox 360? vurderer og kjøpe dette men lurer på va dere som har det syns Er det gøy online? 6672226[/snapback] Jeg har det, og synes det er ganske kjiipt. Ikke no spess grafikk, elendig ai osv. 6674097[/snapback] Enig i den. Eneste grunnen til å kjøpe spillet er vannet som er NICE Men utenom det så er det bare en port fra sist genrasjons far cry. Å checkpointsystemet gir meg lyst til å drepe noen
Skogslik Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 noen her som har Far Cry Instincts Predator til Xbox 360? vurderer og kjøpe dette men lurer på va dere som har det syns Er det gøy online? 6672226[/snapback] Jeg har det, og synes det er ganske kjiipt. Ikke no spess grafikk, elendig ai osv. 6674097[/snapback] Enig i den. Eneste grunnen til å kjøpe spillet er vannet som er NICE Men utenom det så er det bare en port fra sist genrasjons far cry. Å checkpointsystemet gir meg lyst til å drepe noen 6685559[/snapback] hehe Men eg har jo aldrig spillt Instincts til Xbox så alt er jo nytt for meg. har hørt at det er ganske kult Online og map editor!
Mala Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Vil si spillet er verdt 270,- om man ikkje har spillt FC: Instincts
Skogslik Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 (endret) har noen sett det til 299 i en Butikk? ikkje nett butikk Endret 16. august 2006 av gas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå