Gå til innhold

Kjøpe Xbox-360 i dag...men hvilket spill ?


Notinuse

Anbefalte innlegg

Mitt oppsett av favorittspill.

 

FPS:

1: Battlefield 2 modern combat

2: Ghost recon: advanced warfighter

3: Call of duty 2

4: Far cry instincts: predator (hvis du ikke har spilt den forrige på vanlig xbox, så er dette ett konge spill)

5: Perfect dark zero (bra online-del though)

 

 

Racing:

1: Project gotham racing 3

2: Motogp

3: Burnout revenge

4: Test drive: unlimited (dømt utifra demoen, da spillet ikke er kommet ut)

 

 

Adventure:

1: the elder scrolls: oblivion

2: kameo

har ikke prøvd fler

 

Sport:

1: fifa world cup 2006

2: nba 2k6

3: nba live 06

4: fifa road to world cup

 

Men ett spill må kjøpes (uansett når det kommer ut):

 

Halo 3 :love:

 

note: dette er min personlige liste, utifra mine erfaringer av spill. Mine favoritt sjangrer er racing og fps, så de er mest utdypt. Ikke begynn å diskuter f.eks: "herregud, nba live 06 er jo mye bedre enn nba 2k6, lista di er feil!". bare sier det, har litt erfaring om hvordan ting utvikler seg her på forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil hive meg på i rekken av de som anbefaler Ghost Recon: Advanced Warfighter. Veldig bra spill. Men må ikke kjøpes hvis man forventer løp og skyt spill.

Et annet spill er Kameo. Bra hvis du har unger, eller en dame som du må "smøre" - kjæresten min satt i timesvis med Kameo selv, og er derfor mer tilgivende når jeg hiver meg ned i sofaen for å spille Ghost Recon: AW - istedet for å være med henne ut å handle klær og slikt ;P

Lenke til kommentar
.....og er derfor mer tilgivende når jeg hiver meg ned i sofaen for å spille Ghost Recon: AW - istedet for å være med henne ut å handle klær og slikt ;P

6285160[/snapback]

 

Hehehe ja dama mi har spillt TR demoen til døde,så det spillet skal eg kjøpe snart! Også for min egen del seff,eller det spørs jo da kor mye eg får spillt det :roll:

Lenke til kommentar

Må si meg så langt utrolig godt fornøyed med konsollen :thumbup:

Alt virker så gjenomtenkt og solid. Lastet ned mye og koser meg veldig med

arcades delen også :tease: PG3 er helt topp! Er fremdeles litt rusten siden

1 år siden spella PG2 hehe men kommer seg.

 

Takker for alle tips og svar her så langt ;) Om noen vil adde meg er det bare hyggelig :)

 

Gamertag: Jeracan

Endret av Jeracan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg ville holdt meg unna BF2: Modern Combat. Synes (iallefall campain) er både for dårlig forklart, og det faktum at de har "glemt" å legge inn vansklighetsgrader burde få de til å skamme seg. Å introdusere funksjoner få andre spill har uten å forklare dem er de samme som å forsøke å drite seg i kjeften i vindtunell. Jeg presterte å bli skutt X antall ganger før jeg klarte å komme meg ut fra stedet jeg startet på (greit nok, jeg suger baller, men en litt mindre brutal learning curve hadde vært å foretrekke), og da innså jeg - hei - Dice skal aldri igjen få penger av meg.

Lenke til kommentar
Ja Battlefield 2 : Modern combat lurte jeg også veldig på....men i dag fikk jeg faktisk

Oblivion av kona  :D  lurer på hvilke bak tanker som ligger på lur   :dontgetit:  hehe

Veldig overrasket over hvor bra kontroll og enkelt det var å komme i gang  :cool:

6295652[/snapback]

 

 

 

its a trick!111 :dribble:

Få spill av dama/kona så er det alltid no muffins bak :p

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Ja Battlefield 2 : Modern combat lurte jeg også veldig på....men i dag fikk jeg faktisk

Oblivion av kona  :D  lurer på hvilke bak tanker som ligger på lur  :dontgetit:  hehe

Veldig overrasket over hvor bra kontroll og enkelt det var å komme i gang  :cool:

6295652[/snapback]

 

 

 

its a trick!111 :dribble:

Få spill av dama/kona så er det alltid no muffins bak :p

6297428[/snapback]

Du bør nok såve med et øye åpent ja. (for å finne ut at hun sitter oppe om natta og spiller oblivion :p)

Lenke til kommentar

Om du liker arcade-delen, er det et must å kjøpe Geometry Wars! Det overlegent beste arcadespillet ute til 360. For 400 poeng er det ikke noe å tenke over, men om du er i tvil, så last ned demoen. Jeg har faktisk brukt mer tid på dette spillet enn på flere av fullpris spillene min (er på topp tusen i verden nå).

Lenke til kommentar
lol ja fikk meg til å tenke nå..  :!: hvis hun vil sitte oppe om nettene og spille

oblivion så værsegod  :p  Visa/master cards har jeg godt gjemt hele tiden

(gravd ned i hagen)  :tease: men noe muffens er det nok  :roll:

6301572[/snapback]

 

Ingen som har tenkt på at hun kanskje er grei eller, det kan jo være derfor hu er kona di?

 

skjønner spøken deres. Kan godt hende det er noe bakdel med det, men mest sannsynlig er hun bare grei. dessuten kan hu bruke det imot deg senere f.eks:"kan jeg få ei ny bukse?" - "nei, det er for dyrt" - "men du fikk jo oblivion." (skjønner dere ;))

Lenke til kommentar

De Spillene som har "fanget" meg i en lengre periode er:

 

Ghost Recon Adwanced Warfighter (definitivt det beste spillet i samlinga mi, ekstremt kult online)

Burnout Revenge (Spilte det hver dag i lange tider)

Perfect Dark Zero (også ganske artig online)

 

Av de nye spillene mine kan jeg anbefale Hitman, selv om jeg ikke har fått spilt det så mye fordi jeg er så hekta på G.R.A.W. Har t.o.m et uåpnet Tomb Raider spill med plastikk rundt som har ligget og venta på meg i noen uker :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...