Gå til innhold

Norton internet security 2006 Aktivering stopper

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

NIS kom opp med et stort forbudskilt idag og vil ikke noe, jeg har orginalen og det er lagt inn på vanlig måte.

Nå kommer det opp at jeg må activate det, men PC'n henger bare når jeg klikker "Aktiver nå" og musepekeren blir til timeglass til jeg avbryter etter lang tid med ctrl-alt-del skjer ingenting - får ikke kontakt med Norton for å aktivere... Hva må jeg gjøre? Har tidligere aktivert det og har all info fra første gangen, men nå stopper alt opp, det er bare WindowsXP og NIS06 på harddisken, nettopp formatert.

Endret av IceXCool
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Flott, NAV tok kveld pga NIS ikke var aktivert, fikk en stygg trojaner som sender mail i alle himmelretninger og NAV sto bare å scannet mail som skulle bli sendt men kræsjet pga noe med mailserver. Lastet ned NOD32 for å vinne tilbake kontroll over PCn så nå er den stabil, men det er enda rare rykk, kanskje konflikt med NAV.

Får fremdeles bare timeglass i laaang tid hvis jeg trykker på Aktiver nå i NIS2006 så noe en plass er feil, men internett fungerer fint.

Endret av IceXCool
Skrevet
Flott, NAV tok kveld pga NIS ikke var aktivert, fikk en stygg trojaner som sender mail i alle himmelretninger og NAV sto bare å scannet mail som skulle bli sendt men kræsjet pga noe med mailserver. Lastet ned NOD32 for å vinne tilbake kontroll over PCn så nå er den stabil, men det er enda rare rykk, kanskje konflikt med NAV.

Får fremdeles bare timeglass i laaang tid hvis jeg trykker på Aktiver nå i NIS2006 så noe en plass er feil, men internett fungerer fint.

6285979[/snapback]

Er det ikke et alternativ i NIS som lar deg aktivere via telefon? Man må virkelig bare ELSKE det der aktiveringsgreiene når man har kjøpt og betalt en ting og det oppfører seg slik... :cry:

Skrevet

Jo men det henger bare, timeglassmusepeker som ikke reagerer om jeg trykker activate now knappen. om jeg btuker Tab og klikker skjer det ingenting. Får ikke tlf greia opp heller.

Skrevet (endret)
Jo men det henger bare, timeglassmusepeker som ikke reagerer om jeg trykker activate now knappen. om jeg btuker Tab og klikker skjer det ingenting.  Får ikke tlf greia opp heller.

6287680[/snapback]

prøv å avinstallere alt. gå til regedit og slett alt som har med Symantec NIS å gjøre..... installer på nytt og prøv igjen. dette burde funke, det høres for meg at installasjon var ikke 100% riktig avsluttet. vannligvis når du installerer og restarter PC, kommer aktivering automatisk opp. ellers så anbefaler at du har alt som heter SP fra Microsoft installert og alle andre oppdateringer som kom etter siste SP......

jeg tipper/tror at produktet er ikke utgått på dato ?, det er bare 12 mnd. lisens på Symantec, hvis du ikke har kjøpt 24 mnd. lisens.....

lykke til.....

Endret av no_viking_no
Skrevet (endret)

Skal ta backups av endel ting å formatere så jeg er sikker på at viruset blir borte, skal legge NIS inn så fort som mulig etter Win XP (SP2)er installert, funker sikkert å rette det som du forklarer men føler at det er behov for en fresh instal av alt :) Vårrengjøring hehe

Hadde godt over 200 dager gjenn på lisensen (12 mnd)

Endret av IceXCool

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...