Gå til innhold

Flere ferdig med eksamen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk karakterkortet i dag!

Hadde snittet på 4.6, stigi litt fra i fjor heldigvis :p

Nå er det bare to dager på skolen igjen så er det ferie :D

*jobbe på avslutningstale*

Andak :)

Skrevet
Hadde snittet på 4.6, stigi litt fra i fjor heldigvis :p

Nå er det bare to dager på skolen igjen så er det ferie :D

Snittet ut fra ungdomsskolen har jo minimalt å si. Er bare å kaste det dumme karakterkortet med en gang :p

Skrevet

Wtf? Virker som at alle andre enn Sogndal får prioritert sensorar. Omtrent alle er ferdige for vekesvis sidan, men vi har man/tir/ons neste veke.

omgurettferdig.

=(((

Skrevet
Wtf? Virker som at alle andre enn Sogndal får prioritert sensorar. Omtrent alle er ferdige for vekesvis sidan, men vi har man/tir/ons neste veke.

omgurettferdig.

=(((

6324253[/snapback]

Lagt fra de eneste, ved min skole hadde vi som kom opp i skriftlig eksamen siste eksamen for 2 ukser siden, mens de som må ha mutlig skal ha det på mandag.;)

Skrevet

Må være kjipt å ha eksamen så seint, er så deilig å tenke på at det bare er to dager igjen til feire ^^ fornøyd med slutten av året, har skal det ferieres :D

Skrevet
Hehe, hele to dager igjen? Har nevnt det før, og nevner det igjen, på en litt annen måte; har bare vært på skolen 2 dager i hele juni jeg :D

6335647[/snapback]

Pokker, du slo meg! :p Har vært 4 dager. 3 skriflige og en oraleksamen :)

Skrevet
Hehe, hele to dager igjen? Har nevnt det før, og nevner det igjen, på en litt annen måte; har bare vært på skolen 2 dager i hele juni jeg :D

6335647[/snapback]

Omtrent samme greia her. Skolen slutta med offesiell undervisning dn 21 mai elns. Og det var DIGG :dribble:

Skrevet

6335647[/snapback]

Sånt det er for oss VK2ere, mangler bare resultater fra eksamner så kan vi ta skikkelig ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...