Xtra Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Aldri sett priester med så mye dmg før, bare ca 450. (på min server altså) Er jo ca. det alten min har jo :| Profilen til Padt, er vel en av de best geara shadowpriestene på Ravencrest. Selve shadowkongen er Laagi vil jeg tro 6292410[/snapback] Såpass? anyways, er ikke så mange superbra equippa "facemelters" på servern. Mer healing/mana regen pve fokuserte prester enn "facemelters".
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 det er ivertfall ikke Hunter. Har en lvl 54 hunter. Hunter har drit bra DPS men i PVP så driter de i pet en min og går rett på meg og jeg tåler ganske lite. Så skal du lage en PVP karakter så ikke velg hunter. Men hunter er er en av de klassen med høyest DPS (om det ikke er den aller høyeste)
chokke Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Aldri sett priester med så mye dmg før, bare ca 450. (på min server altså) Er jo ca. det alten min har jo :| Profilen til Padt, er vel en av de best geara shadowpriestene på Ravencrest. Selve shadowkongen er Laagi vil jeg tro 6292410[/snapback] Såpass? anyways, er ikke så mange superbra equippa "facemelters" på servern. Mer healing/mana regen pve fokuserte prester enn "facemelters". 6292470[/snapback] enda potensiale for 30-40-50 (?) til.
Empire of the Sub Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 En mage suger i pvp uten bra gear. Jeg vil si enten hunter, druid eller warlock.
neoman Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 kommer ann på har du i tankene og spille duden din til ett uber nivå ville jeg gått for warrior se på diverse servere hvilken klasse som oftest er grand marshall altid warrior nesten..hunter er også en kandidat.
wonnim Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 det er ivertfall ikke Hunter. Har en lvl 54 hunter. Hunter har drit bra DPS men i PVP så driter de i pet en min og går rett på meg og jeg tåler ganske lite. Så skal du lage en PVP karakter så ikke velg hunter. Men hunter er er en av de klassen med høyest DPS (om det ikke er den aller høyeste) 6294822[/snapback] Hunter er så mye mer enn bare pet. Spill litt mer og lær noen triks - hunter eier. Veldig vanskelig er det heller ikke.
KillerX Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 det er ivertfall ikke Hunter. Har en lvl 54 hunter. Hunter har drit bra DPS men i PVP så driter de i pet en min og går rett på meg og jeg tåler ganske lite. Så skal du lage en PVP karakter så ikke velg hunter. Men hunter er er en av de klassen med høyest DPS (om det ikke er den aller høyeste) 6294822[/snapback] Hunter er så mye mer enn bare pet. Spill litt mer og lær noen triks - hunter eier. Veldig vanskelig er det heller ikke. 6296316[/snapback] Alle elsker vell chain trap "trikset"
digitalglenn Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 (endret) jeg kan easy bli 3 shotta av en huntard! selv om jeg har shield og 4k hp skjer det ganske ofte at jeg blir... scatter.. aimed... multi.... auto /død så hunters med ubargear er farlig hvis du ikke konser. jeg ville sagt som alle andre, alle classer har potensiale.. gear > skill i de fleste situasjoner, men ja en spiller som vet hva han gjør er 10x vanskeligere og slå en en nabb med ubar gear. for og svare på spørsmålet helt konkret. warlock kan bli litt for imba hvis du kan spille og har ubar gear og rett pett oppe. men siden det er 3 ting og tenke på her ville jeg sagt, sett utifra at du har maxa gear.. firemage med alle cd's eller dw fury warrior uten at noen har bra gear herjer shadow priest alt.. lett Endret 13. juni 2006 av digitalglenn
supr Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Shadowpriest uten tvil. Warlock på andre grunnet at du må ha forskjellig pet for max ytelse mot visse klasser.
neoman Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 joa jeg merker att mange sier shadow priest de kan eie veldig uten særlig bra gear lette og spille å.de vinner veldig lett 1 on 1 med insance fear silence mind flay power word shjeld og heftig selv healing .. men jeg holder fremdeles en knap på att uber geara warriors er de desidert farligste.selv om det bare er ett par av de pr server.
GRendal Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 warriors er bare farlige om du får en i rompa mens du holder på med noe annet. i preparerte dueller er de en stor spøk
World Of Warcraft Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Alt utenom paladin og druid? 6277679[/snapback] De eier i PvP om de healer
neoman Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 1 on 1 eier hybrid klassene veldig .. men og eie på bg er liksom mye viktigere ..
Arcanite Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 warriors er bare farlige om du får en i rompa mens du holder på med noe annet. i preparerte dueller er de en stor spøk 6305588[/snapback] Hva har du røyket? Warriorer kan eie like mye som alle andre klasser i dueller.
Xtra Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 warriors er bare farlige om du får en i rompa mens du holder på med noe annet. i preparerte dueller er de en stor spøk 6305588[/snapback] Hva har du røyket? Warriorer kan eie like mye som alle andre klasser i dueller. 6313094[/snapback] Jaha? Screenshot or it didn't happen Warriors er nok den svakeste klassen i duels.
Tbau5 Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 1 on 1 eier hybrid klassene veldig .. men og eie på bg er liksom mye viktigere .. 6311764[/snapback] nja. mener pala og druid trenger "bedre" gear enn motstanderen sin for å ha sjangs i det hele tatt. Men ingen av de har sjangs mot meg, så
Coaxmetal Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hei Lurte på hva den beste pvp klassen var.. Har lyst på en PvP only char.. 6277476[/snapback] Skaff deg bra gear så kan du eie alt. Det er det pvp handler om. Serøst. Spilte nettopp på min mage etter 8 måneders pause. Da var det ingen som hadde epics (omtrent) og jeg tok det meste. Nå blir jeg critta for 2.5k av frostbolts, 2.3k ms av ashkandinubs, 2.5k aimed shot etc. Og dævver asap. Gøy? Ikke så veldig.
M@R7!N Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Det er sant, warriors er en SPØK i dueller mot folk som virkelig VIL vinne. Det er altfor lett å hindre en warrior i å charge osv. Mot shamans suger dette _kraftig_ Totems setter meg 50% av gangene i combat, frostshock, intercept for å komme i melee, shammy *trinket*, kite kite. Merk, dette er mot en god shaman med trinket Edit: Coexmetal: Det er det du påpeker der som er å trist Derfor jeg liker å levle nye chars og drive med pvp underveis Anbefales, er rått Endret 15. juni 2006 av M@R7!N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå