Gå til innhold

Rense/slette på hd'en.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener du? sjansen for at man blir andmeldt og tatt nå er ganske stor.

6279157[/snapback]

Er ikke enig der, heldigvis.

Hvor mange har blitt tatt for det du snakker om (i samme mengder) i Norge? Ingen.

Hvor mange laster ned MYE mer osv som har blitt tatt enda? Et lavt fåtall. F.eks han som drev en dc hub.

 

Men man vet jo ikke hva fremtiden vil bringe....

Endret av Apocalypse
Lenke til kommentar
Hvordan vet du at sjansen er liten? norge vi bor i, landet der alt er mulig, får dem ikke til ting slik dem ønsker ja da fikser dem en ny lov som gjør at det går ant, jeg er ganske så sikker på at det vil bli flush av folk som får bøter i store klasser.

6279165[/snapback]

Hahaha.. Jaja. Du får ta frem hagla sånn at du kan beskytte deg når SWAT sprenger opp døra di..

Lenke til kommentar

Han der i stavanger ble tatt, å det er jo bare starten, snart blir mange tatt så fort dem får fingra sine på info om folk's ip. noe dem vil tilslutt få.

 

Hahaha.. Jaja. Du får ta frem hagla sånn at du kan beskytte deg når SWAT sprenger opp døra di..

 

Du virker jo seriøs, jeg bare følger med i utviklinga av saken, å dem vil gjøre masse i sin makt nå for å ta fildelere, sånn er det i norge, dem bruker mere resurser på slikt en på andre viktigere saker.

Endret av monkeyboogie
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si meg enig i det, for det første har politiet knapt med resurser, for det andre så er det veldig mange som driver med dette, det blir som i dyreriket, der en del arter opererer i store flokker, så når rovdyret angripet så er det kun et fåtall individer som blir mat, mens alle de andre slipper unna. Om de vil gå etter noen, så er det nok de største.

Lenke til kommentar
Skal ikke så masse til, så fort dem får info om det, jeg har forstått det slik at ALT jeg har lastet ned de siste årene er registrert i en slags logg også? men sletter jeg alt minsker faren får store bøter. vel?

6279193[/snapback]

det blir logget i 6 måneder minst, men hva som blir logget aner jeg ikke og skulle gjerne vite det

Lenke til kommentar
Han der i stavanger ble tatt, å det er jo bare starten, snart blir mange tatt så fort dem får fingra sine på info om folk's ip. noe dem vil tilslutt få.

 

Hahaha.. Jaja. Du får ta frem hagla sånn at du kan beskytte deg når SWAT sprenger opp døra di..

 

Du virker jo seriøs, jeg bare følger med i utviklinga av saken, å dem vil gjøre masse i sin makt nå for å ta fildelere, sånn er det i norge, dem bruker mere resurser på slikt en på andre viktigere saker.

6279179[/snapback]

Altså, de går ikke etter folk som laster ned småtteri. De går jo selvfølgelig etter de store uploaderne og muligens releasegruppene. Politiet hadde fått jævlig mye arbeid om de skulle tatt alle som laster ned noen filmer, litt musikk og noen programmer. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...