Løve Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Hei Jeg lurte på om man mister @online.no mailen sin hos Telenor hvis man bytter ISP til noen andre enn Telenor?
iChristian Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Det tror jeg man gjør, men er ikke sikker på akkurat det. Men slik usikkerhet er grunn nok til å skaffe seg eget domene, så slipper man å tenke på slikt
El Matador Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Enkelt og greit, ja. Jeg spurte Telenor om jeg fikk beholde mailen når vi gikk fra ISDN til 10MBIT, de sa de ikke hadde noen mulighet for dette
Løve Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Gah, de svina. Er vel egentlig det eneste som hindrer meg fra å skifte ISP er at jeg mister mailen.
iChristian Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Gah, de svina. Er vel egentlig det eneste som hindrer meg fra å skifte ISP er at jeg mister mailen. 6276546[/snapback] Hva med å kjøpe deg et domene? Problemet med at du i din nåværende situasjon mister din epost får du ikke gjort noe med da, men du hindrer dette i fremtiden... Endret 9. juni 2006 av Lomz
Borf Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Jeg har ikke mistet min, bruker fortsatt @online.no adressa mi. Har ikke brukt telenor siden den tiden jeg hadde ISDN, som er vel 4-5år siden.
eivind_82 Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Heller ikke jeg har mistet min. Samme situasjon som Borf.
Kjetil Lura Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Har enda telenor mail, har hatt den siden 1998. Har i dag lyse 20/10mbit.
vegjoh Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg ba Telenor gjøre internett-abonnementet mitt om til et frisurf-abonnement, og på den måten beholdt jeg epost-adressen (min fars riktig nok). Koster ingen ting, om du ikke bruker abonnementet. Mvh Vegard
MRN Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Har også frisurf-adresse. Bruker ikke frisurf, men så lenge man sjekker epost-kontoen sin (og det gjør jeg jo daglig) så beholder man den. Jeg har et domene som videresender alle *@domenemitt.net -> frisurfadressen. Å sende mail gjør man via ISPen sin. Tror Frisurf har en grense på 30 eller 60 dager uten aktivitet før de sletter den. (Kanskje 90, lenge siden jeg sjekka.)
Phalanx Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Du mister ikke adressen din, eneste du må gjøre hvis du bruker f.eks outlook er å forandre utgående smtp server når du bytter isp.
Zethyr Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har mista min mailadresse @online.no etter ISP-bytte, men jeg har beholdt den for msn og andre passport-funksjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå