værdama Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Hei, jeg vurderer og starte en UD mage som en PVP alt men desverre så er Pvp miljøet dårlig på min nåværende server (boulderfist) lange køer og generelt seigt pvp miljø. så vist noen vet om en server med ca 50/50 pvp/pve så si ifra =) Gjerne bra PVP miljø på lavere lvl også Endret 9. juni 2006 av værdama
brrah Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg synes nå sylvanas er ganske fin, er jo kø men behøver aldri vente mer enn 5-10 min får å komme inn i enten AB/AV/WSG. Og horde eier som regel =)
værdama Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Jeg synes nå sylvanas er ganske fin, er jo kø men behøver aldri vente mer enn 5-10 min får å komme inn i enten AB/AV/WSG. Og horde eier som regel =) 6275030[/snapback] Synd at jeg har en lvl 60 HUMAN mage der men takk for tipset=) og jeg vet Horde eier på den serveren, gitt opp for lenge siden
neoman Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 må da være balnazzar eventuelt da. er 52% horde eller noe og 48 % ally.. vel som min lvl 60 priest vneter jeg aldr imer en 10 minutter standar mellom 3-7 helt variabelt hvem som vinner ..
brrah Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Hehe, ser det i siggen din nå... Hmmmm, har bare erfaring fra den serveren så kan nok ikke hjelpe deg da.....
Nikkor Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Fint miljø på Executus....endel premade og instant join på AB/WSG/AV.
værdama Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Ok, takk for mange fine tips men tror jeg går får Executus som Nikkor anbefalte =)
ka1ser Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Grim Batol er en litt overfylt men ellers fin server. Du spiller på boulderfist sier du.. Gief gold plx?
wonnim Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg synes nå sylvanas er ganske fin, er jo kø men behøver aldri vente mer enn 5-10 min får å komme inn i enten AB/AV/WSG. Og horde eier som regel =) 6275030[/snapback] Synd at jeg har en lvl 60 HUMAN mage der men takk for tipset=) og jeg vet Horde eier på den serveren, gitt opp for lenge siden 6275060[/snapback] Vel, syns det går ganske greit å knuse horde på Sylvanas jeg
brrah Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg synes nå sylvanas er ganske fin, er jo kø men behøver aldri vente mer enn 5-10 min får å komme inn i enten AB/AV/WSG. Og horde eier som regel =) 6275030[/snapback] Synd at jeg har en lvl 60 HUMAN mage der men takk for tipset=) og jeg vet Horde eier på den serveren, gitt opp for lenge siden 6275060[/snapback] Vel, syns det går ganske greit å knuse horde på Sylvanas jeg 6275449[/snapback] Dere bli jo letteid!
qu3st Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Executus - 10-19 og 20-29 wsg opp nesten hele tiden. På lvl 60 er det også veldig korte køer 1-2 min ca.
værdama Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Grim Batol er en litt overfylt men ellers fin server. Du spiller på boulderfist sier du.. Gief gold plx? 6275448[/snapback] Hva mener du med det?
GRendal Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Chromaggus er instajoin for ally. horde whiner endel på køer dog.
hasuwest Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Klager du på køene i BG på Boulderfist altså? Kommer mer eller mindre instant inn jeg . Men nå fokuserer vel mest Alliance på PvE og Horde på PvP.
JPNord Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Vil anbefale Kazzak, på hordesiden finner du instant BG's. Vet ikke hvordan det er på alliancesiden men... Dessuten finner du fine forhold for world-pvp og en server med en god tone og et fint miljø.
Songmist Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg anbefaler alle EU engelsk servere. Ved å lage en slik "hvilken hva server skal jeg velge" så får du bare 200 forskjellige svar. Prøv deg litt frem. Så lenge du velger en som ikke har "low" eller "recomended" server så er det 100% sikkert at det er pvp miljø der.
StorPeder Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Silvermoon ftw om man vil spille i bg's :!: Hehe. Jeg spilte på Silvermoon før (druid, mage og rogue). Var endel BG's, men plutselig en dag var det bom stopp! Jeg hadde akkurat fått øynene opp for PvP og så var det like fort slutt Hadde 14 timer i WSG- kø en dag. Brukte Ghost Mouse for å ikke miste køen mens jeg var AFK
purpledonkey Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 På Shadow Moon er det veldig sjelden kø for horde tror jeg, mens for alliance er det som regel fra 1 til 15 min. Vet at mange spiller 20-29 wsg og tror det ofte er bgs på de andre lvlene også. På lvl 60 er det mange aktive PvPere på horde som kjører organiserte lag, men tror ikke det er noe stress å få en plass der... virker som de tar med de som vil og spiller mye(ikke bare guild-grupper osv). På alliance er det litt fler som spiller alene tror jeg, men er som regel ett eller to organiserte lag og avogtil kjører de store guildene egne lag. Bare en 3-4 guilds som har tatt Nefarian (ganske nylig... har vært mange migrasjoner vekk fra servern) så det er ikke så mange som har veldig imba gear. Ellers hadde vi en meget vellykket 5v5-turnering for en ukes tid siden som var veldig moro. Blir sansynligvis mer av det utover. Servern er bare medium pop nå så man må ikke spille så sinnssykt mye for å komme litt opp i rank som på noen andre servere tror jeg. Mye nordmenn på alliance og vet at det er en del på horde også.
StarGazer Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Vil du ha et bra pvp miljø så finn heller et annet spill...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå