Gå til innhold

Star Wars: Pre-Cu er snart tilbake se her!


Anbefalte innlegg

Hva går spillet ut på? Så litt inntresant ut.

6789945[/snapback]

Jeg vet at jeg ikke svarte på spørsmålet ditt helt, men men :p

Spillet er som sagt et MMORPG.

 

Der du kan velge om blant 9 forskjellige roller Jedi, Bounty Hunter, Commando, Spy, Officer, Medic, Smuggler og trader som du kan velge om å være Armorsmith/Weaponsmith, Tailor/Chef, Arkitekt, Engineer.

Du kan også være pilot i tillegg til dette. Du kan ha max 2 personer på per server.

 

Du kan velge hvilken art du skal værra. Mon Colmoniran, Ithorian, Wookiee, Twilkek, Zabrak, Rodian, Human, Bothan, Trandoshan og Sullutese hvis jeg ikke husker feil.

 

Spillet går vel for det meste ut på å levle og skaffe kule ting som Armor/Weapons og decor som du ha i huset ditt. I SWG kan man ha en guild. Guilden har som oftest bygd en by selvm hvor innbyggerne er guildmates. Byen kan få Garasje,guildhall, Cityhall, cantina, shuttle, medical center og theater. Man kan også sette opp fabrikker som plukker opp mineraler fra bakken.

 

SWG har 13 store planeter man kan utforske. Noen av planetene som Talus, Naboo, Coronet, Rori, Endor, Dantooine, Lok og Tattooine er de planetene man kan bosette seg på. Det er også par andre planeter til men de kan du ikke bosette deg på.

 

Man bruker Pets og vechile og kanskje en shuttle (som er en rombuss du kan bruke til å dra fra byer til byer med) som fremkostmidle rundt på planetene og for å kunne dra fra planet til planet kan man enten kjøpe biletter eller bruke et romskip.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I går posted hoved-developer ultyma på sgwemu forumet dette: CU

 

I stedet for å lage pre-cu, skal de lage CU. Pga at det er mye enklere, de har alt de trenger for det. Men det betyr fortsatt ikke at de vil gi opp håpet på å lage pre-cu, men syns vi kan godt nøye oss med cu for en stund fremover, med tanke på hvordan NGE er for øyeblikket.

 

bare mine 25 ører :p

Endret av Moal
Lenke til kommentar
I går posted hoved-developer ultyma på sgwemu forumet dette: CU

 

I stedet for å lage pre-cu, skal de lage CU. Pga at det er mye enklere, de har alt de trenger for det. Men det betyr fortsatt ikke at de vil gi opp håpet på å lage pre-cu, men syns vi kan godt nøye oss med cu for en stund fremover, med tanke på hvordan NGE er for øyeblikket.

 

bare mine 25 ører :p

6817563[/snapback]

 

 

forbanna.....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Er litt nyskjerrig på hvordan utviklerene ødela dette spillet, håper noen kan svare meg_

 

Hva er/skjedde egentlig i "NGE" / "CU" ?

 

Virker til at de ødela spillet iløpet av flere patcher.

 

Hvilke store ting ble forandret?

7264257[/snapback]

 

Ja lurer jeg også på. :hmm: Har hørt at mange har sagt at det ble ødelagt og sånn, men ingen har sagt hvorfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...