Gå til innhold

Overklokkingen døde med ok.no?


Anbefalte innlegg

Jeg synes det er helt kurrant at folk kalger over at OK.no mer eller mindre har gått helt i skyggen av "vanlig HW.no" drift. Det har vært en god stund siden jeg så noe overklokkingsrelatert på HW.no bortsett fra på forumet selvsagt (selv om det der også har vært uvalig stille i det siste).

 

men om det kommer mer OK artikler som Pritorian sier (hva er kilden din forresten?), så vil vel det begynne å hjelpe på...

 

-Stigma

6278976[/snapback]

 

Kilden til Prioritan er at han er ansvarlig redaktør for overklokking.no :)

 

:( <------ NOOOOOB!!

 

Hehe, så sløv går det ann å være :)

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er jo åpenbart!

det er for å fjerne alle spor etter overklokking.no, slik at tilslutt, så er det ingen som husker det, og ingen som savner det, det er et skritt viderefrørt fra produsentene for å prøve å bli kvitt overklokking, slik at folk kjøprer dyrere modeller istedet for å overklokke billigere modeller osv osv..

Lenke til kommentar

Det er ingenting som er umulig, det skal jeg presisere, dog er dette en sak som jeg kan tenke meg har blitt diskutert på opp, ned, og til de fleste kanter hos forumstyret. De har valgt forumløsningen ved en grunn. :)

 

Da skal jeg ikke si for sikkert at det er umulig at det kan gjøres endringer, men det kan som sagt taes i tråden nevnt tideligere, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=539950

 

Mitt innlegg er kun bassert på som utalser fra en vanlig bruker, og ikke en medarbeider

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Litt merkelig egentlig - at HW ikke har tatt inisjativet til å invitere forum-medlemer til å være gjeste artikkel forfattere, så i stedet for å ha over halvparten av sidens mest interessante stoff "gjemt" utover forumet, så kunne de fleste godbitene stått på forsiden. Altså: Når HW drifterene ser interessante prosjektet på forumet (f.eks Skrues nylige test for å se hvor mye flow hadde å si på temperaturer i vannkjøling bare for å nevne noe), så kunne de invitert til å bruke den testen (lett omskrevet kanskje) som en artikkel. Tenk hvor mye mer aktiv nyhetssiden kunne ha blitt =)

 

-Stigma

6280983[/snapback]

Kunne ikke sagt det bedre selv. Sende inn forslag om denne idéen på mail til hw.no for en stund siden, det så ut som de likte idéen, men det har ikke skjedd noe siden.

Noe som kunne fungert bra var om man hadde en del på forumet hvor man kunne legge inn artikkler eller tester i en bestemt mal og med en viss lengde. Så plukket man ut den beste artikkelen en gang i uken som fikk lov til å komme på forsiden.

Det finnes så enormt mye forskjellig kompentanse på dette forumet som ikke blir utnyttet.

 

Tenkte faktsik selv å lage en tråd om at overklokkings communityen har blitt borte. Syntes det var bedre da det var en egen del på forumet som het overklokking og at vi hadde ok-baren. Det førte til at mange følte at man hørte til og dermed større aktivitet på forumet.

Med den nye løsningen så føler jeg at forumet er litt kaldere, det er bare spørsmål og svar som teller og at samfunnet som var på overklokking har blitt delvis ødelagt.

 

Som før i tiden så hadde man muligheten til å arrangere møter med likesinnde. Dette blir ikke mulig nå. Å starte en tråd om ett møte i OT-baren vil at de personene man gjerne ville hatt med ikke blir nådd i mylderet av tråder som er der.

Lenke til kommentar
OK-Baren er jo flyttet til OT-Baren, bare dumt med 2 like kategorier ;)

6304850[/snapback]

Se hva jeg skriver da. OT-baren er for ikke overklokkingsrelatert snakk blant overklokkere. Hvis man feks vi arrangere treff for folk i overklokkingsseksjonen så er jo dette det idielle stedet å poste dette. I OT-baren vil man ikke få følelsen av man hører til noe fordi det blir så stort og upersonlig.

Lenke til kommentar
OK-Baren er jo flyttet til OT-Baren, bare dumt med 2 like kategorier ;)

6304850[/snapback]

Se hva jeg skriver da. OT-baren er for ikke overklokkingsrelatert snakk blant overklokkere. Hvis man feks vi arrangere treff for folk i overklokkingsseksjonen så er jo dette det idielle stedet å poste dette. I OT-baren vil man ikke få følelsen av man hører til noe fordi det blir så stort og upersonlig.

6306882[/snapback]

 

Jeg tror ikke det er noen forståelse for at overklokking skal være en egen del av forumet. Det virker som vi bare er iveien uansett.

Lenke til kommentar

Under sammenslåinga sa de at overklokking fortsatt skulle bli prioritert og at sammenslåinga hadde med navn og ikke innholdet å gjøre.

først forsvant forumet, så kom det skjermkorttester uten overklokking(!).

Antok egentlig fra første stund at det var denne veien det kom til å gå..

2 ønsker: overklokking-samleside i forumet og flere tester av hardcore-klokkeutstyr(vapo osv..).

En ting til, hvorfor Amotor og ikke Overklokking?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...