Gå til innhold

Ghost recon eller call of duty 2 (x360)


dookaq

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv G.R.A.W, fikk det anbefalt og tviler ikk et sekund. Singelplayer delen er herlig, den er vanskelig, men samtidig enkel hvis du er forsiktig og planlegger oppdragene. Akkurat som jeg elsker deg og de intenste action scenene men fet musikk.

 

COD har jeg bare på pc her og, å jeg har fått mer ut av G.R.A.W, det er sinnsykt fett! har du noen venner å spille med på Live her så blir det bae bedre ;)

Lenke til kommentar
Har selv G.R.A.W, fikk det anbefalt og tviler ikk et sekund. Singelplayer delen er herlig, den er vanskelig, men samtidig enkel hvis du er forsiktig og planlegger oppdragene. Akkurat som jeg elsker deg og de intenste action scenene men fet musikk.

 

COD har jeg bare på pc her og, å jeg har fått mer ut av G.R.A.W, det er sinnsykt fett! har du noen venner å spille med på Live her så blir det bae bedre ;)

6272093[/snapback]

 

Akkurat det trengte vi ikke å vite :!:

Lenke til kommentar
Har selv G.R.A.W, fikk det anbefalt og tviler ikk et sekund. Singelplayer delen er herlig, den er vanskelig, men samtidig enkel hvis du er forsiktig og planlegger oppdragene. Akkurat som jeg elsker deg og de intenste action scenene men fet musikk.

 

COD har jeg bare på pc her og, å jeg har fått mer ut av G.R.A.W, det er sinnsykt fett! har du noen venner å spille med på Live her så blir det bae bedre ;)

6272093[/snapback]

 

Akkurat det trengte vi ikke å vite :!:

6272523[/snapback]

 

 

:!: :!: :!:

 

Tenkte det samme da jeg leste det.

Lenke til kommentar

Når jeg leste det så tenkte jeg "nei så søtt at de beriker oss med deres kjærlighet". Vi trenger mer av dette her på forumet :D

 

Hvis du vil ha et mer taktisk spill så er Ghost recon spillet å velge. Det har best grafikk, og er mer taktisk anlagt. Det nytter ikke alltid å bare springe inn i det og håpe på det best.

Liker du derimot intens andre verdenskrig action best så er Call of duty 2 det beste kjøpet. Her er det skyting og krig på sitt beste, og jeg bare elsker dette spillet. Finnes noen oppdrag som blir litt kjedelige da.

 

I multiplayer uten live er Ghost recon bedre enn Call of duty 2, siden det finnes en form for co-op hvor du spiller enkle kart. Co.op Honduras vet jeg ikke om fungerer på en xbox 360 men det virker over live i co-op.

Lenke til kommentar

oi sorry så mye for den setningen der hehehe. Jeg vil nok bli kjent med noen først før jeg sier noe sånt :p Ja nei måtte le selv da jeg så hva jeg skrev. Er ikke lett og skrive sånne ting etter man har pratet med dama :!:

 

Skal aldri skje igjen.. Men hvis dere liker det så.. neida!

Lenke til kommentar

Har runnet COD2 på 360 og spiller bl.a GRAW nå og jeg vil anbefale begge. COD2 er gøy og intenst, men det er ærlig talt som de fleste andre wwII-fps. Men å spille det på stor hd-tv og med surround er en egen opplevelse.

 

GRAW er mye mer interessant. Her er taktikkeri det som gjelder og spillet tar lenger tid. Det er også masse intense kamper her også, men de krever vanligvis litt mer hjerne enn COD2. I tillegg har du i GRAW kontroll over soldater og kjøretøyer.

 

Skal du bare ha ett vil jeg anbefale GRAW da det gir mest for pengene.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar

Hvis du liker best taktisk realistisk shooter: GRAW

 

Hvis du liker litt arcade preget, men fortsatt realistisk, shooter: COD2

 

Men pass på, det er forskjellig type styring på SP og MP i GRAW. Noe merkelig dritt hvor du beveger deg litt lenger enn du egentlig vil når du stopper :shrug: det ødelegger opplevelsen for meg :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...