Gå til innhold

Ghost Recon: Advanced Warfighter, Chapt. 2 kommer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tar sin tid ja, har stått på nedlasting siden jeg la meg i natt kl.01.00, nå kl.11 om morningen er jeg på 76% :mad: Dette er jeg rett og slett elendig at det tar så lang tid når man betaler for å laste ned.

Endret av bas
Skrevet
Tar sin tid ja, har stått på nedlasting siden jeg la meg i natt kl.01.00, nå kl.11 om morningen er jeg på 76%  :mad: Dette er jeg rett og slett elendig at det tar så lang tid når man betaler for å laste ned.

6366070[/snapback]

De kan rett og slett ikke dimensjonere båndbredden sin etter ekstremtilfeller som dette, der sikkert tusenvis av mennesker laster ned veldig store filer samtidig. Et alternativ ville vært at de slapp ting i en region av gangen, men da foretrekker jeg heller lange nedlastingstider. Men de kunne kanskje vurdert noe p2p-opplegg ala bittorrent..

Skrevet
Tar sin tid ja, har stått på nedlasting siden jeg la meg i natt kl.01.00, nå kl.11 om morningen er jeg på 76%  :mad: Dette er jeg rett og slett elendig at det tar så lang tid når man betaler for å laste ned.

6366070[/snapback]

De kan rett og slett ikke dimensjonere båndbredden sin etter ekstremtilfeller som dette, der sikkert tusenvis av mennesker laster ned veldig store filer samtidig. Et alternativ ville vært at de slapp ting i en region av gangen, men da foretrekker jeg heller lange nedlastingstider. Men de kunne kanskje vurdert noe p2p-opplegg ala bittorrent..

6366105[/snapback]

Nja, det skjønner jeg også, men de burde gjøre ett eller annet.MS skryter jo så voldsomt av hvor fremtidsrettet og flott dette marketplace er, men hver gang jeg skal laste ned noe tar det evigheter.Er vel begrenset hvor lenge folk synes det er stas hvis man må vente 10-12 timer og kanskje mer på å laste ned 725mb som denne GRAW fila er på.p2p ville vært smart den første uka eller to, men veldig kjedelig for de som ikke får det med seg da, og kanskje kommer hjem fra ferie og har lyst på em demo, men som ikke er tilgjengelig lenger fordi folk ikke deler, vi veit jo hvordan det er med torrents, man vil jo helst ikke dele noe.

Skrevet (endret)
Og i hellvette om eg finner pakken noen sted på Market Place :hmm:

6367487[/snapback]

Marketplace/Games/Newly released downloads/GRAW. Finner den litt ned på lista der.

Jeg holder på og laste den ned nå :)

Endret av avanore
Skrevet
Og i hellvette om eg finner pakken noen sted på Market Place :hmm:

6367487[/snapback]

Marketplace/Games/Newly released downloads/GRAW. Finner den litt ned på lista der.

Jeg holder på og laste den ned nå :)

6368022[/snapback]

Jess! den dukket opp ser du :) Laster eg også no!

Skrevet

Til de som lurer på om de skal kjøpe denne pakka så sier jeg bare : LØP OG KJØP!

De nye kartene er svinebra, og et par av de er gigantiske.Den nye lyssettingen på Nowhere (natt) og Old Town (morgen, tykk tåkedis) er også helt konge. Ett av de største mapsa er sniperheaven deluxe, masse kraner og hustak man kan klatre opp i.

Blind Siege gir også Siege en ny dimensjon, nå veit de som forsvarer seg ikke hvor angrepet kommer fra lenger siden basene man skal forsvare er på tilfeldige steder på karta hver gang.

Kunne holdt på i det vide og det breie med å prate om denne oppdateringen, er som bursdag og julaften på en gang :D

Skrevet

Så flott dere liker den! =) Jeg laster den ned nå. Jeg og 3 andre møtes hver helg omtrent for å spille ghost recon på prosjektor. Dødsarti. Særlig med denne nye oppdateringen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...