Gå til innhold

pc til under 25000kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe er bra, annet ikke. Skjermkort er ikke her for det første, for det andre kjøp alt fra samme butikk (anbefaler komplett, de er litt dyrere med hjelp for en service, fikk nytt hk to ganger og så pengene tilbake når det var feil), og om du skal spille, ikke kjøp trådløs mus, delay fins, og musmatte, anbefaler Q-Pad

Lenke til kommentar
Virker som PCen er feil satt opp. Noen komponenter er det absolutt råeste som finnes på markedet, noe er skrap som tilhører en pc til under 10k.

 

- Legg penger i en mye bedre skjerm.

 

- Du trenger ikke Elite Pro lydkort, ta Fatal1ty eller Xtrememusic.

 

- Du trenger et bra skjermkort, gjerne 7900GT(X)

6268344[/snapback]

hva er skrap i pc,n

send en handleliste med et bra oppsett hvis du gidder

Lenke til kommentar

Mener nå at MX 500 serien fra Logitech er best, men siden du skal spille så går du for en G5, basta! (trådløs mus og gaming hører ikke sammen)

 

kjøp et billigere X-fi kort, et 7900 GTX (ikke ati da du har NV grikksett, kjekt og kunne opprgadere til SLI seinere) og legg de resterende penngene i en god kjerm. Da har du et oppsett som kan måle seg med mesteparen av forumbrikerenes pcer.

Lenke til kommentar
Hvis du kjøper G5 så må du huske på at den er KLUMPETE OG STOR. Det er rett og slett et patetisk forsøk på elegant design. Razer Copperhead er MYE penere på alle måter, og den er minst like bra.

6268706[/snapback]

Jeg tror du tenker på mx1000. G5 har lik form som mx500 serien, som i min mening er mye penere og mer behagelig enn Razer Copperhead. Og G5 er ikke klumpete og stor.

 

Edit:

Hvorfor kjøpe en dårlig blå tøymatte? Kjøp en skikkelig musmatte som feks. Qpad.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Gjest QbeC-
Kjøp DENNE musa i stedet. Ikke så klumpete som G7, i tillegg til at den ikke er trådløs.

Hvis du har råd så ville jeg kjøpt DENNE musmatta.

6268559[/snapback]

 

G7 klumpete? :nei: Bere det en den flate razer musa...

Lenke til kommentar

m510 virker stor. er ca 4,5cm høy, 14cm lang ,og ca 6cm bred. jeg har ikke så små hender, men synes den er ubehagelig høy... den ene cm. er mye! foretrekker flate mus. Test litt før du kjøper, men det kan ta lang tid før du finner ut at det ikke er riktig for deg.

Lenke til kommentar
Jeg tror du tenker på mx1000. G5 har lik form som mx500 serien, som i min mening er mye penere og mer behagelig enn Razer Copperhead. Og G5 er ikke klumpete og stor.

 

 

Ikke enig. Ok da, den er kanskje ikke såå stor, men klumpete er den. Ihvertfall litt. Det må du innrømme. Men fy flate jeg ble skremt når jeg så MX1000!

Og bare så du vet det, Razer har skikkelig deilige gummiknapper!

Endret av Imperivm_Romanvm
Lenke til kommentar

Slutt nå å krangle om kva mus som er best da, smak og behag, nokon liker "klumpete", andre "alt for flate" mus :roll: (selv har eg båe og bruker logitech pga at razern held på å bli utslitt, brukte båe tidlegare) Har ikkje alt for mykje erfaringar med trådlause mus, men etter det eg har prøvd, så tykjer eg detter er noko herk ( mx700).

 

Einig i det teroedni seier, og faktisk så tenkte eg på same rammen som han forslo og; corsair ddr800 cl4.

 

Ellers så tykjer eg at du bør prøve å få pressa inn ein betre skjerm når du kjøper PC til over 20000, eg vil seie at 20" er absolutt minimum når ein skal bruke så mykje pengar. F.eks dell elle NEC sine 20" trur eg skal vere bra og ikkje så dyre at det ikkje kan forsvarast.

 

Treng du det lydkortet? held det ikkje med fatality eller xtreme music?

 

Av musmatter kan eg anbefale store fine tøymatter, som f.eks fatality pad

 

Edit: einig i at knappane på razer er betre

Endret av Zimmen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...