Maaze Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Halloen Jeg sliter med min NEC ND-3550A, som tydligvis bare vil fungere som CD-ROM. Når jeg sjekker enhetsbehandling, så er det noe feil med driveren (gult utropstegn). Jeg prøver og prøver, men finner rett å slett ikke driver til denne. Er det noen der ute som kan være så hjelpsom å finne en direkte link til meg? Hjertlig takk på forhånd. Endret 8. juni 2006 av Maaze
Wipeout Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Såvidt jeg vet så skal det holde med Windows sine egne drivere til dvd brennere. Vet ikke om det svare hjelper deg så mye mer, men siden Win95? iallefall så trenger man ikke eksterne drivere til optiske enheter. Endret 9. juni 2006 av Wipeout
Maaze Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 (endret) Nei vet, det som er så irriterende, det vil seg rett og slett ikke. Nå har jeg også lagt merke til at pc'n min finner verken dvd rom'en eller den virtuelle rom'en (Daemon Tools). edit: Når jeg tenker meg om, så skjedde dette faktisk etter at jeg la inn SP2. Og ja, jeg har original xp ( home ;/ ). Endret 11. juni 2006 av Maaze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå