Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!

Aalton

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere har mange fine ting i prislisten, kanskje det er på tide å sette inn casemod utstyr som vifter, kald katode, kabinetter, kabler og sånn.

Bare et forslag om hva som mangler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prisguiden er bare helt super!

Jeg bruker den derimot ikke bare til å finne lave priser, men til å finne ut hvilke nettbutikker som har hvilke produkter. F.eks. hvilke mini-ITX kort med socket 479 er tilgjengelige i norsk nettbutikker.

Det jeg savner er muligheten til å søke på flere av detaljene. F.eks. dersom man ønsker et nytt lite kabinett som passer sammen med LCD-TVen, er det ingen mulighet til å søke på høyde, bredde og ikke minst dybde i cm. Bare på hvilke hovedkort format som støttes. Størrelse "mini", "desktop" osv. kan kuttes. Mega size kabinetter finnes f.eks. i "mini" kategorien osv. Mye bedre å kunne søke på maks mål bxhxd osv. Dvs. søk direkte i detaljene om et produkt.

Endret av reidar76
Skrevet

Thermaltake Kandalf LCS kabinettene!

Jeg tror disse vil bli en styor hit, og jeg savner dem i prisguiden ;) (du finner dem, men bare i selve nettbutikkene, ikke som et eget produkt med beskrivelse, priser, erfaringer etc.

Skrevet

Hva med Packard Bell sine eksterne harddisker av typen Store and Play

MPX

De er jo rett å slett geniale. :dribble: Vet at Frecom også har tilsvarende.

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet
kankje litt mere detaljer på visse ting

1322012[/snapback]

Kanskje en ide' og fortelle hvilke "visse ting" som det kunne vært mer info om?

Skrevet

Prosjektorer. Dette burde vi fått inn her.

ellers hadde det vårt fint å kunne velge bærbar datamaskin ut fra grafikkløsning.

Ellers er det ett must å få inn "gloss/ikke gloss" som ett valg på skjermer (det e ett helvete å finne ut om en skjerm e glossa eller ikke)

Til slutt burde man på mp3 spillere kunne velge etter fysisk størrelse og matereal (metal/plast).

Thats it for now :)

• Opprett ny...