Gå til innhold

Guild til kriger etter paid transfer kommer ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg tok meg en 45 dagers pause fra WoW for en liten stund siden. Var på C'Thun før det, guildet har tatt han nå. Det var uansett fullt, ikke plass til meg lenger. Jeg var 2. MT der.

Situasjonen er lignende i andre guilds, det er altfor mange krigere på serveren. Det er allikevel ikke det eneste. På serveren min (Magtheridon) er det mange flere alliance enn horde, så man må beregne en helaften for å rekke et par BGs. Utenom raids er dermed ikke spillet så veldig gøy.

I løpet av sommeren skulle det i følge Blizzard være karakter-basert realmtransfer, om man betaler en liten sum. Jeg spør derfor nå, for å eventuelt ha et sted å dra til: Noen som trenger en god warrior til den tida? Jeg ser etter et guild som er relativt hardcore.

Jeg kan tilby:

* 85-95% attendance (ca. 92% i mine tidligere guilds)

* Gode ferdigheter

* Hjelp til ulike deler av farminga når folk trenger det

Gearet mitt er helt greit, maks FR buffed, mangler rundt 20 av SR og NR for å være 315 buffed. Har Ashkandi, et par dps-items og full tier 2. Det er ikke fullt så bra lenger, men jeg har ikke spilt på en stund.

Dette må dere ha:

* Server med delvis balansert horde:alliance-ratio. Det er likevel ikke verdens undedrgang om dere ikke har det. Cross-server BGs kommer ut med tida, så om guildet har en del aktive PvP-spillere som vil satse til den tid er det bra nok.

* Et guild som prøver og prøver på nye encounters, uten å gi opp tidlig eller bare levere 80% innsats. Man kan godt tulle og ha det gøy i instances man har på farmstatus, men noenlunde seriøst må det uansett være når vi skal knekke nye encounters.

Jeg er alliance forresten, human warrior.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Jeg må bare spørre: Hvor mye koster det å flytte char'en?

Skrevet (endret)

I SWG kosta det mer enn et helt nytt spill, i alle fall før. Og den funksjonen var elendig; noe tilsvarende i wow ville være å få en character transferet, uten penger, uten noen som helst items, ingen reputation, ingen quests done, bare characteren i den lvl'en.

Tviler på at det kommer til å koste så lite som 50 kr, men vi får se hvordan de ordner det, tipper/håper på 100/200 kr.

Endret av Carl M
Skrevet

Jeg håper da dette blir lansert. Men eg har da to wow accounter som eg sitter å betaler for. Veldig irriterenes. Så er det noen som tror eg kan smiske litt med blizzard å få dem til å flytte den ene warlocken min i 60 til den andre accounten?

Skrevet (endret)

Det er desverre ikke mulig.

EDIT:Føyer til at jeg har spurt en Game Master om dette selv, og han sa at characterne var "låst" til accounten, og det ikke var mulig.

Endret av Xtra
Skrevet
Jeg håper da dette blir lansert. Men eg har da to wow accounter som eg sitter å betaler for. Veldig irriterenes. Så er det noen som tror eg kan smiske litt med blizzard å få dem til å flytte den ene warlocken min i 60 til den andre accounten?

6263524[/snapback]

Neppe. Blizzard vil nok aldri innføre character transfer mellom forskjellige kontoer, fordi da kommer power-levling tjenestene til å bli utrolig mer populære.

Skrevet
Men er det 100% sikkert at blizzard skal lansere paid migration?

Å kan man da flytte til den serveren man vil?

6263716[/snapback]

Det sto i battleplan 2.

Og btw, account -> account character transfer er ikke utenkelig, med en saftig nok pris blir det ikke verdt det for powerlvling osv, men kanskje for en som vil fortsette å spille på en account i x måneder i stedet for 2 accounts.

Skrevet

Blizzard har jo allerede character transfer fra high pop server til low pop server, og dette skjer jo rimelig instant, så ser ikke hvorfor dette skal bli noe problem. Prisen kommer vel til å ligge rundt samme som en månded med wow koster regner jeg med, for å minske abuse og sånn...

Skrevet (endret)

6263524[/snapback]

Neppe. Blizzard vil nok aldri innføre character transfer mellom forskjellige kontoer, fordi da kommer power-levling tjenestene til å bli utrolig mer populære.

6263626[/snapback]

https://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post316967

Unfortunately we currently don't offer a service for account to account transfers, this is something that we may introduce in the future as part of the paid transfer service.

Note however that such a service will have quite strict rules placed on it and will only be available to persons in the same household.

Endret av Dingot0m

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...