Gå til innhold

Gratis MMORPG med WASD styring?


Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å laste ned RYL istad, kom til 5-6% før bruttern kom å klagde på nedlastingen, det lagget på WoW...

 

Hjemmesiden var sugen egentlig, vanskelig å lese infoen i den lille 500x200 baren...!

Men spillet så sikkert bra ut, så får prøve å laste ned mer seinere =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg prøvde å laste ned RYL istad, kom til 5-6% før bruttern kom å klagde på nedlastingen, det lagget på WoW...

 

Hjemmesiden var sugen egentlig, vanskelig å lese infoen i den lille 500x200 baren...!

Men spillet så sikkert bra ut, så får prøve å laste ned mer seinere =)

6269919[/snapback]

 

Hjemmesiden ser uproffisjonel ut. Men jeg kan garanere dere, som han sier. Risk your life er faktisk genialt.

 

Det har sanntids slossing. Du må trykke for å slå, genialt.

Lenke til kommentar

Vel... Hvis du spilte WoW rett etter at den ble lansert, så hadde den også veldig mange verre bugs! Slike som du måtte logge av spillet for å komme unna buggen!

 

Her er det for det meste bare hoppinga som er sugen... Og en sjelden gang på meg, så kommer det Error, men er sikkert bare min PC...

Lenke til kommentar

Takk for tips gutter og jenter. Laster ned Risk my life spillet nå, håper den er bra. Har spilt mye elendige gratis spill i det siste (takk for denne tråden, et sted hvor jeg kan klage og syte) som WoW, kjedelig jalla balla lotr wannabe. Anarchy online er bra men for mye laging i byene og mye bugs, Funcom lagde patcher som adder mer bugs! Snakk om å bæsje på leggen.

Ellers har jeg som sagt prøvd mye freewares-mmo, men som noen har nevnt så bruker de som spiller snakker ikke Engelsk i de fleste av spillene og servene ligger sikkert på den andre siden av jorda.

 

26 min igjen til RYYYL! *HYYYL!!*

Lenke til kommentar
RYL2 er i beta-stadiet, og jeg tror det kommer til å koste penger som eneren.

 

"Enjoy it while it lasts." :p

6287455[/snapback]

 

Det er gratis nå tror jeg :) Da utviklerne ble anklaget for svindel, var de plutselig ikke så populære lenger. Så de gikk straks igang med å lage spill nr. 2 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...