Gå til innhold

Half Life 2 Comic!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke om dette har vært her før... Men denne serien er vilt bra! Spess om du spiller/har spilt Half Life 2 :p Men det er faktisk vilt rått uten at du har spilt det óg...

Ta en titt selv... Hvis du sjekker det ut, er det en god idé å starte på starten ;)

http://www.hlcomic.com/

Endret av Nebur89
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Haha! Genial serie :!:

Så sinnsykt morsomme situasjoner skaperen får Froham oppi!

Syntest det var utrolig morsomt når han var i CSS for andre gang:

"Die Terrorism!" Så har han skutt gislene, mens Terroristen står der forskrekket :!:

Skrevet

HAr sagt det før, og sier det igjen.. Concerned eier! :D Menne det er en annen ikke så verst serie også.. Scribs ... Ikke fullt så imponerende tegninger eller bilder, men faktisk ganske morsom :)

Skrevet (endret)

Concerned er genialt, ingenting mer å si om saken.

EDIT: Uhm, sikker på at scribs siden var riktig adresse? Det kommer opp noe helt annet enn en tegneserie

Endret av lago
Skrevet
EDIT: Uhm, sikker på at scribs siden var riktig adresse? Det kommer opp noe helt annet enn en tegneserie

6583024[/snapback]

Jaja, jeg vet.. Jeg var overaska selv. Men som du ser lenger ned på siden, står det "are you on the wrong site? Looking for the comic?" Også et bildet av tegneserien du kan klikke på..

Skrevet

6583024[/snapback]

Jaja, jeg vet.. Jeg var overaska selv. Men som du ser lenger ned på siden, står det "are you on the wrong site? Looking for the comic?" Også et bildet av tegneserien du kan klikke på..

6583793[/snapback]

Aha, så ikke det...

Skrevet (endret)
Hva er deres favoritt nr da? Mitt er 100. Og med denne posten har jeg 100 poster på diskusjon.no!  :D

6602013[/snapback]

Spam^^ locked.gif

:tease:

Endret av Dark Archon
Skrevet
Hva er deres favoritt nr da? Mitt er 100. Og med denne posten har jeg 100 poster på diskusjon.no!  :D

6602013[/snapback]

Spam^^ locked.gif

:tease:

6602279[/snapback]

Kanskje litt :p Men alvorlig, hva er folkets favoritt nr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...