Gå til innhold

Hvem spiller neverinter nights online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke det at Neverwinter Nights har fått dårlig kritikk, er vel heller det at spillet er eldre enn bibelen. Det er da naturlig med et visst frafall etter x-antall år.

Antar at en del vil begynne å spille det igjen nå som oppfølgeren er rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri hørt om det engang, kan være det. At det er for lite kjent

6258190[/snapback]

 

Om du ikke har hørt om NWN så er det påtide å få pottringen av stompen for mer kjent RPG skal du lete lengre etter (med unntak av baldurs gate kanskje).

 

NWN er vel det man kan klassifisere som "holly graile" innenfor RPG sjangeren, og er vel ikke akkurat død vil jeg tippe. Om det er alderen det står på så lurer jeg på hvorfor CS er så forbanna populært, men det er vel kanskje fordi det er hyppa høyere i skyene enn hva som er fysisk mulig.

 

Kanskje jeg innstallerer NWN igjen, om jeg finner plass på HDen vel og merke, har per i dag innstallert "bare" 55 GB med spill, noe som kjennes på en stakkars liten 150 GB HD. Huff jeg trenger desperat en til.

Lenke til kommentar
NWN er jo et skikkli hack & slash spill da... Hehe

6258937[/snapback]

 

Yep.

 

Bare så det er sagt så har man en egen world builder med Neverwinter Nights, slik at man kan bygge sin egen RPG verden. Når det er sagt, så er Neverwinter Nights ikke et Massive Multiplayer Roleplaying Game, men et vanlig Roleplaying Game som følger de nyeste Dungeons & Dragons reglene.

 

Man kan spille multiplayer med alt fra 1-64 spillere på samme server.

 

Et knallbra spill som vil hygge omtrent enhver spillende sjel.

 

Utifra det jeg har hørt så kommer Neverwinter Nights 2 i september :cool:

Lenke til kommentar

hehe..jeg er utrooolig glad for at jeg kjøpte spillet. selv om at grunnen for at jeg kjøpte det var ganske merkelig, jeg kjøpte det fordi det hadde kart :D

 

men så viste det seg at vennene mine likte det utrooolig godt..så jeg bytta det bort med splinter cell pandora tomorrow..men jeg kjøpte nytt igjen da ^^

 

de som spiller NWN online bør ta en titt på denne servern: 24.17.57.241:5121

Lenke til kommentar
Neverwinter nights er ikke noe særlig online.  Man kan bruke samme characters i singple player på nettet, dette fører til at alle løper rundt med hacka cheata karakterer.

6267368[/snapback]

 

Det kommer *helt* an på hvilken server du kjører på. Sist jeg sjekket, var det fullt mulig å ha tjenerbaserte karakterer, vanskeligere å jukse med dem.

Lenke til kommentar

Jeg spillte kun på servere som hadde tjeneste baserte karakterer. Det er jo easy cake å lage en uber karakter i toolset og være imun mot alt og gi evig med skade. Likte best skikkelige Rp servere eg og så hadde jeg det skikkelig artig på en server som het så mye som Heaven vs Hell, veldig artig konsept. Det eneste spillet som fikk meg til å slutte med NWN er Guild Wars, men nå kommer NWN2 til å ta tiden vækk fra GW igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...