langtongting Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Prøver å kjøpe HL2 Episode One over Steam, men får bare "The page cannot be displayed" når jeg trykker "purchase". Noen som vet hvorfor?
Ulf Isaksen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Siden er nede vel? sikkert mange som kjøper det spillet nå
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Kamerat av meg hadde samme problem i dag. Jeg forsøkte dog å trykke på "purchase" for et annet spill som ligger der, og det gikk greit, så jeg vil anta det er fikset nå.
alphadec Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Prøver å kjøpe HL2 Episode One over Steam, men får bare "The page cannot be displayed" når jeg trykker "purchase". Noen som vet hvorfor? 6254693[/snapback] Jeg kjøpte det selv over steam på fredag og gikk utrolig greit. Har vært litt skeptisk til og kjøpe via nette uten og få en cd og slik men dette syns jeg gikk utrolig greit. Kommer nok også til og kjøpe 2 og 3 slik sparte også vedlig mye ca 50-60%
langtongting Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 Har nå fått kjøpt spillet via STEAM. Hva skjer om maskinen kræsjer en gang, hvordan får jeg lastet ned episode 1 igjen? Nå som jeg har betalt for det.
Brighto Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Ja, det skulle eg no tru. Systemet er vel slik at kjøpa du gjer vert registrerte på din steam-konto, så viss du formaterar og loggar deg på med din steam-konto skulle du kunne laste ned ep. one igjen.
Sodd Ball Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Det virker ikke til meg heller, når jeg trykker på purchase reagerer den ikke. Prøvde å kjøpe via steam sin hjemmeside, da kommer det bare opp at denne siden ikke kan vises.
Big_JT Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Hadde "Siden kan ikke vises" problemet selv. Viste seg å være noen manglende linjer i registeret. Finner en exe fil som fikser problemet lit nede på denne siden. Etter å ha kjørt denne fikk jeg bestilt Episode One uten noen problemer!
Bytex Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Steam lagrer hvor langt du har kommet uansett, og bare fortsetter derfra neste gang du starter det.
alphadec Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Har nå fått kjøpt spillet via STEAM. Hva skjer om maskinen kræsjer en gang, hvordan får jeg lastet ned episode 1 igjen? Nå som jeg har betalt for det. 6261603[/snapback] Hvis du går til "fil" i steam så kan du BACKUP dine spill og velge hvem du skal lage backup av og hva du skal brenne dem til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå