farballa Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Er det noen som vet om et sted en kan få tak i Star Trek Brigde Commander ? Spillte spillet for noen år siden og hadde det på en brent cd , men desverre funker ikke denne lenger Spillet er jo rett og slett et genialt Star Trek spill som jeg gjerne kunne tenkt å fått hendene mine på igjen, om noen veit om et sted jeg kan få tak i det så si gjerne i fra
Gunfreak Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 ja det er det beste startrek spillet(de som ligner mest på serien) hadde problemet å finne det, fikk vel siste eksemplaret fra en nettbutikk for et år siden eller noe, tror du vil ha problemer å finne det
farballa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 (endret) ja det er det beste startrek spillet(de som ligner mest på serien) Har du helt rett i, har prøvd en del andre Star Trek spill og disse er som oftest bare spill som er først og fremst FPS, Strategi eller annen form for spill og deretter Star Trek spill. Brigde Commander er det enest spille som lar deg føle at du virkelig sitter i Kapteinens stol på brua Også er multiplayer ganske artig på det også Får håpe jeg kanskje kommer over ei nettside hvor en kan laste det ned, er jo ikke store greiene ? Endret 6. juni 2006 av farballa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå