Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Jigging av bmw

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en BMW E28 sedan som har vært i kollisjon. Er blitt litt rammeskeiv og må "jigges", dvs rettes opp. Vi snakker 2 cm forskjell i avstanden mellom frem- og bakdekk på begge sidene.

Hvis dette må gjøres av verksted, hvor dyrt er det?

Hvis jeg kan gjøre det selv, med hjelp fra folk som kan det, hva må gjøres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det koster nok MYE. Jeg tror heller ikke det er lett å få fullgodt resultat. Det er ikke akkurat noe man gjør med "vanlige" biler. Er dette en spesiell modell?

Skrevet

Har god tid å bruke. Så hvis jeg finner ut hvordan man jigger den, så kan jeg gjøre det.

Har noen som evt. kan hjelpe også.

Dersom du er "forelska" i denne typen biler, ville jeg vurdert å kjøpt en til og brukt den du har nå som delebil.

Ja, er forelska!^^

Har fått tak i delebil, i en annen farge. Kan bruke mange deler fra denne på min bil, ikke omvendt.

Kan noen omtrentlig si meg hvordan hele den "hjemmelagde jigge-prosessen" foregår?

Skrevet

hjemmelagd jiggeprossess? tviler på at det blir bra.

i en ordentlig "biljigg" blir jo bilen omtrent spent fast også har du masse feite maskiner og greier som river og drar i ramma :p

Hvis du bor i nærheten av en videregående skole med vk1 kjøretøy så ta en tlf dit.

den skolen jeg gikk på hadde vi en jigg. men jeg brukte den aldri.. dette var altså på strømmen (akershus)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...