spøkelse Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Jeg ønsker litt amerikansk oppførsel på bilen min. Med amerikansk oppførsel mener jeg gynging ved stans, mye krenging i svinger og lyd fra dekkene i svinger selv i normal fart. Er det et spesielt merke støtdempere de bruker i USA? Hvordan dekk må jeg ha? Kan jeg modifisere fjærene? Bilen er en 1995 Volvo 850 Sedan. Gidder ikke å bytte bil for dette, skal bare ha en morsom bil å råne med.
Rebel-Rider Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Du greier ikke å få noe slikt til som er EU godkjent, slitte dempere og "campingvogn" fjærer og fjerne stabstaget er det som skal til, men som sagt ikke eu godkjent
kremt Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Og slike egenskaper skal være tøft? Tipper du blir fort lei av det
Magnum p.i. Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Visste ikke at livsfarlige kjøreegenskaper var det som var "in" denne someren. Få tak i noen halvslitte piggfrie vinterdekk så skal du se det piper en del, men resten er ikke noe jeg har brydd med meg å samle opp kunnskap omkring.
MostlyLurkin' Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Er bedre å ha en tight og fin bil! Trust me...
kremt Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Piggdekk uten pigger med alt for lite luft, ta vekk fjærene, ta vekk evt stabstag som muligens sitter under bilen. Da bør du være godt på vei
AudiA4 Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Piggdekk uten pigger med alt for lite luft, ta vekk fjærene, ta vekk evt stabstag som muligens sitter under bilen. Da bør du være godt på vei 6254399[/snapback] Og døden nær
SeaLion Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Bilen er en 1995 Volvo 850 Sedan. Gidder ikke å bytte bil for dette, skal bare ha en morsom bil å råne med. 6248803[/snapback] Bytt ut hele opphenget foran og bak med oppheng fra en 2CV. Den gynger og krenger nok til at kvalmen burde komme i store deilige rånedoser. Lykke til!
Lada2103 Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Hvis du ser nøye etter, ser du jo at det bare er gjenferd som spør om slik 6248803[/snapback]
Rebel-Rider Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Tyske kjøreegenskaper er mye morsomere og sikrere, hva med å prøve det i stede?
Vetlite Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Mener at 850 var halveis til USA når det gjalt kjøreegenskaper, testa hele Volvo parken i Gøteborg for 8 år siden. (like før Ford kjøpte dem) Det var ikke mye å skryte av
spøkelse Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 Jeg kjører sjelden over 60 km/h (bare cruiser), så at det er litt mindre sikkert går nok bra. Og jeg kjører jo en Volvo. Fjerne stabilisatorstag skal jeg nok gjøre. Jeg kjører med piggfrie vinterdekk til langt utover våren. Det piper imidlertid ikke noe særlig i svingene før det slipper. De er av merket Gislaved. Og jeg tror ikke amerikanerne kjører med vinterdekk på sommeren, så det må være noe annet som lager den gode lyden. Og jeg hadde håpet noen hadde kjennskap til dette. Forslag som campingvognfjærer, 2CV-fjærer og barnevognfjærer klarer jeg å komme på selv.
Rebel-Rider Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Få tak i noen skikkelig dårlige brukte dempere, og "Hollywood dekk" (gamme slitte piggdekk med utnappede pigger som har stekt i sola et par somre) Du finner slike dekk på baksiden av bensinstasjonene, gneller for den minste ting.
kremt Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Dette ligner mer og mer på en komikveld :!: Lurer på hva Onkel Blå sier hvis han finner ut dette
MostlyLurkin' Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Kan du ikke bare selge 850'n din og kjøpe deg en dårlig amerikansk bil da? Du kommer bare til å ødelegge den stakkars Volvoen uansett!
exs Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 du må ha sjikkelie radial dekk skal du få den gode pipinga
-Petter- Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 HAHHAHA :!: *Må ha i mine innlegg* , selvmord på gang her ellår?
Vetlite Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Esso selger vel dekk enda? de var skikkelig Usask i sin tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå