Gå til innhold

anbefal spel for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oblivion er jo som nevnt alltid konge :D : Men jeg vet ikke hva slags spill du hadde tankene.. Men siden du sa nye og gamle, kan jeg jo foreslå no'n klassikere :)

-For det første har vi jo Den berømte GTA serien (begynte å spille den serien på 2'ern tror jeg) sitt nyeste spill.. San Andreas.. Det er et spill det tar tid å runne (ikke egentlig.. Bare hvis du suger :p), og som du kan ha det utrolig kult me' i ettertid av at du har runnet det også :D

-For det andre Har vi jo også den berømte livssimulatoren... Greia.. Noe... Sims (som jeg også starta med på det første spillet :p) 2. Det er et ganske morsomt spill hvis du liker sånne spill... Ingen running, bare masse familie :D. Det kan være morsomt en ganske god stund.. Ihvertfall enda lenger hvis du har flere spillere som lager familier på samme nabolag som deg :).

Der er mine (sikkert ganske uortodokse) anbefalinger, hvis du trenger no'n morsomme spill du kan ha det kult med i en forholdsvis kort periode.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
noen som veit om noen kule spel, som passer for ein gutt som meg på 15 års alderen?  :dribble:

har spelt dei fleste spel..  eg speler gamle og nye spel...

skriv inn noen spel, og legg gjerne inn noen bilder..

:innocent:

6244825[/snapback]

Silent Hunter 3, :dribble:.

6254316[/snapback]

Ein ny ein der! tusen takk!!! :D:thumbup:

Skrevet
Jeg anbefaler: Duke Nukem 3D.

6254634[/snapback]

tusen takk haer det gamle, finnes 3d og? konge... er fan av duke nukem, kan til og med duke nukem sangene på gitar..:D

Skrevet
Oblivion er jo som nevnt alltid konge  :D : Men jeg vet ikke hva slags spill du hadde  tankene.. Men siden du sa nye og gamle, kan jeg jo foreslå no'n klassikere :)

-For det første har vi jo Den berømte GTA serien (begynte å spille den serien på 2'ern tror jeg) sitt nyeste spill.. San Andreas.. Det er et spill det tar tid å runne (ikke egentlig.. Bare hvis du suger :p), og som du kan ha det utrolig kult me' i ettertid av at du har runnet det også :D

-For det andre Har vi jo også den berømte livssimulatoren... Greia.. Noe... Sims (som jeg også starta med på det første spillet :p) 2. Det er et ganske morsomt spill hvis du liker sånne spill... Ingen running, bare masse familie :D. Det kan være morsomt en ganske god stund.. Ihvertfall enda lenger hvis du har flere spillere som lager familier på samme nabolag som deg :).

Der er mine (sikkert ganske uortodokse) anbefalinger, hvis du trenger no'n morsomme spill du kan ha det kult med i en forholdsvis kort periode.

6254519[/snapback]

the sims ja! :D god ide, den falt rett for min, smak mn kommer ikkje på ka 1'eren heiter, må ha den for å spele dei nyeste (utenom the sims 2)

Skrevet
Oblivion er jo som nevnt alltid konge  :D : Men jeg vet ikke hva slags spill du hadde  tankene.. Men siden du sa nye og gamle, kan jeg jo foreslå no'n klassikere :)

6254519[/snapback]

har runna san andreas før BTW så eg suger nokk ikkje ;) konge spel dt.. :p:p

Skrevet
har runna san andreas før BTW så eg suger nokk ikkje ;) konge spel dt.. :p  :p

6256051[/snapback]

Hehe, ja... Og det som er vilt digg me' San Andreas, er at det er vilt mye å gjøre i ettertid óg... Det jeg pleide å gjøre, var å sette meg i bilen, og høre på musikken jeg hadde lagt inn.. Og bare roame... Det jeg synes er litt kjipt at jeg har sletta det, og ikke finner cd'en :dontgetit::p

Skrevet

Jeg må vell anbefale et spill jeg også.. Prøv Age og empires II! elsker det spillet :love: Det er spesielt gøy når dere spiller flere isammen på lan.

Mvh Erling

Skrevet

Battle For Middle Earth II - falt i smak hos meg :)

av en eller annen grunn kommer jeg ikke i gang med AOE III, setter meg fast på første brett :(

Skrevet
Battle For Middle Earth II  - falt i smak hos meg :)

av en eller annen grunn kommer jeg ikke i gang med AOE III, setter meg fast på første brett :(

6268504[/snapback]

Jeg har alltid elsket AOE serien og kjøpte AOE III på dagen det kom ut, men jeg må si jeg ble litt skuffet. Den gnisten og spillegleden som var i AOE II var borte. Spillet er nå lagt på hylle.

Skrevet (endret)
the sims ja! :D god ide, den falt rett for min, smak mn kommer ikkje på ka 1'eren heiter, må ha den for å spele dei nyeste (utenom the sims 2)

6256002[/snapback]

:hmm: Du mener.. "The Sims" Eller "the Sims 2" expansion pack? Eller "The Sims" expansion pack?... Unnskyld meg, men jeg er litt forvirra :hmm:

Jeg må vell anbefale et spill jeg også.. Prøv Age og empires II! elsker det spillet  Det er spesielt gøy når dere spiller flere isammen på lan.

Stemmer det... Når du sier det, kom jeg på et spill som er helt vilt fett! Rise Of nations... Nesten som AOE, bare nå går du fra oldtiden til fremtiden... Vilt rått... Jeg må begynne å spille det igjen :D

Også er det så utrolig fun online også

Og når det er nevnt.. Det er et lignende spill som går fra samme tider, men bare mer "detaljert" det er fler av epokene i mellom stadiene der... "Empire Earth".. Helst 2'ern, da... 1'ern var litt skuffende

Endret av Nebur89
Skrevet
Stemmer det... Når du sier det, kom jeg på et spill som er helt vilt fett! Rise Of nations... Nesten som AOE, bare nå går du fra oldtiden til fremtiden... Vilt rått... Jeg må begynne å spille det igjen :D

Også er det så utrolig fun online også

6269809[/snapback]

Er Rise of Nations likt som Empire Earth slik at man går fra steinalder til langt frem i tid med roboter og romskip?

Jeg liker best de fra steinalder og opp til gullalder slik som AOE II. Når det går fra huleboere med slegge til svære roboter og romskip blir det litt mye.

Skrevet
Er Rise of Nations likt som Empire Earth slik at man går fra steinalder til langt frem i tid med roboter og romskip?

ja.. Nesten.. Men, ja.. Det er bare ikke så mange tider.. Og man går ikke så sykt langt inn fremtiden...

Jeg liker best de fra steinalder og opp til gullalder slik som AOE II. Når det går fra huleboere med slegge til svære roboter og romskip blir det litt mye.

Hehe, jeg synes det er fun, jeg... Drive en rase fra strtepunktet til langt inn i år 3000 og helvette :D

Skrevet

har skaffet meg the sims 1 (8 in 1) gratiss hos ein kompis, men bare å anbefale meir, AOE har eg II'aren til, broren min har 3'eren og. mn liker ikkje den så godt...

noen som kommer på ei lita fly simulator spel, som er lite å lett? :D

kunne trenge eit til gamle pc-en min..:p

Skrevet

6254519[/snapback]

har runna san andreas før BTW så eg suger nokk ikkje ;) konge spel dt.. :p:p

6256051[/snapback]

Hvis du ikke er en CS-gal fyr, eller elsker arcade og hater realisme anbefaler jeg deg ikke dette. Men hvis du liker f.eks OFP eller taktiske spill anbefaler jeg deg dette ganske sterkt. Det er dynamisk feltog fra andre verdenskrig der du er en u-båt og skal senke så mange av de allierte (eller andre fiender av axe-maktene) med båten din.

Du kan oppgradere u-båten din etter vært som du får penger og du kan også leie inn folk og offiserer. Spillet har en JÆVLA bra vær-motor og det er også resten av motoren.

Spillet koster bare 100,-kroner og etter nesten et år med spillet finner jeg ut nye ting og nye overraskelser, f.eks at man kan gjøre det og det.

Og jeg spiller som en gal, nesten vær dag. Anbefales på det sterkeste.

Skrevet

Ble sittenes i flere timer idag med Heroes V. Skuffet over graffikken, men bryr meg ikke, Heroes-stemningen var der. :love:

Anbefales hvis man liker RPG og/eller strategispill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...