Beld Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Jeg prøvde meg på "Azura" questet i sta, men jeg fatter ikke hvordan jeg skal få snakka med Shrinen. Jeg har Glow dust, men hver gang jeg prøver å snakke med den står det bare "Nothing happend" eller noe i den duren.. Hjelp
Campin Carl Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 du må gjøre det mellom 12 am og 6 pm eller 12 pm og 6 am. mellom 12 og 6 ihvertfall
Toriyama Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Du kan kun snakke med shirnet når det er soloppgang eller solnedgang.
Madeo Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 anbefaler og ikke ta det questet, da azuras star er en evig soulgem. ta heller et annet shrine-quest
Beld Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 (endret) anbefaler og ikke ta det questet, da azuras star er en evig soulgem.ta heller et annet shrine-quest 6245632[/snapback] Jeg tok et annet shrine-quest der jeg fikk et "spellbreaker shield". Men det gikk ikke ann å gi det til Martin :S Endret 5. juni 2006 av -Freddy-
Svin Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 anbefaler og ikke ta det questet, da azuras star er en evig soulgem.ta heller et annet shrine-quest 6245632[/snapback] Hvorfor vil du ikke anbefale det? Azuras Star er nok en av de tingene jeg bruker hyppigst i Oblivion. Veldig anvendelig gem (Eneste ulempe er at den ikke kan bli en svart gem). Du bør jo fortsatt gjøre de andre shrine-oppdragene, da de fleste gir relativt gode belønninger.
Beld Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 anbefaler og ikke ta det questet, da azuras star er en evig soulgem.ta heller et annet shrine-quest 6245632[/snapback] Hvorfor vil du ikke anbefale det? Azuras Star er nok en av de tingene jeg bruker hyppigst i Oblivion. Veldig anvendelig gem (Eneste ulempe er at den ikke kan bli en svart gem). Du bør jo fortsatt gjøre de andre shrine-oppdragene, da de fleste gir relativt gode belønninger. 6245870[/snapback] Han mente vel bare at jeg ikke burde gi azura stjernen til Martin, fordi den er så bra. Men problemet er løst btw. Jeg måtte bare kontakte shrinen like etter klokken 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå