mad_arab Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 (endret) Har installert nye java 6 beta, og jeg får ikke noe java plugins på nettsider til å fungere.. Får f.eks ikke opp seteplanen for kinoene i Oslo når jeg prøver å bestille biletter på www.oslokino.no (hverken med IE eller Opera) . Er dette "broken" i denne versjonen, eller er det noe annet galt hos meg? Endret 4. juni 2006 av mad_arab
mandela Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 kan du gi en link eller et alternativ side som ikke funker hos deg? har java6beta selv, men gidder ikke å registrere meg på oslokino for å sjekke om det funker hos meg
mad_arab Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Skrevet 16. juni 2006 Nå har jeg testet litt mer, kunne nemlig ikke restarte pga server. Etter restart så fungerer det meste av java, men billettbestillingen er fremdeles et problem. Den loader appleten, så kommer det en beskjed fra appleten om "vent litt", men den blir aldri ferdig med å vente. Så det ser ut til at java6 fungerer ganske bra, selv om akkurat denne siden er et irritasjonsmoment.
zjulik Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Sikker på at du ikke har bommet og hentet ned Java-programvaren for utviklere, ikke Java-programvaren for nettlesere? ( http://www.java.com/en/download/manual.jsp )
mad_arab Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Skrevet 16. juni 2006 Nei, dette er Java 6 beta JDK (med JRE, som brukes på nettsider). Og de fleste nettsider med java fungerer som sagt. Den du linker til er Java 1.5.0.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå