Gå til innhold

Problem med Video-in.


Anbefalte innlegg

Hey, jeg har et problem med Video-in funksjonen..jeg klarer å få bilde på dataen, men det er kun med Windows Movie Maker. Har prøvd d meste nå. VLC, Pinnacle, Vegas, Virtual VCR osv.osv. Til og med MSN:S hehe..noen som har et forslag til hva som kan ver galt?

 

Synest HW.no skulle ha skrevet en Guide om hvordan du fikser VIVO, siden det er 1000 stk. som ikke får dt til..

 

På fårhand, Takk for alle svar..;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Testet DScaler? Dette har direkte støtte for en del forskjellige kort. Men det fungerer dårlig med Asus-skjermkort etter det jeg har erfart. Får bilde, men den surrer med rekkefølgen på fields/frames, samt at de-interlacinga ikke virker. På mitt separate Video-in-kort fungerer det derimot helt utmerket.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det finnes bare en VIVO-driver, men ganske mange versjoner av den. Den nyeste (fra www.nvidia.com) fungerer på mitt Geforce 7800GT. Det virker topp i VirtualDub og Asus Digital VCR men virker ekstremt dårlig i DScaler og ChrisTV.

6347432[/snapback]

 

 

japp, var det jeg og trodde..;) det finness selvfølgelig forskjellige versioner av den da. som f.eks. 1.03, 1.1, 2.0 osv. (Jeg har den nyeste)

 

Jeg prøvde forresten DScaler å det funka. dårlig kvalitet da men, takk for tipse :)

 

lasta ned VirtualDub, men fant ikke Asus Digital VCR tror jeg. husker ikke helt sikkert. men jeg fikk vertfal ikke til å funke da, men nå kjører jeg Vista da så.

 

funker sikkert fett med XP :thumbup:

 

Takk skal du ha for hjelpen :D (dere andre og ;) )

Lenke til kommentar

Jeg har et program som heter AMcap. Det er har kun de mest basic-e funksjonene som opptak og.... ikke noe mere. Hehe. Det fungerer 100% supert hos meg. Bakdelen er at det er så simpelt at du kan ikke velge codec en gang. Alt blir tatt opp ukomprimert. (Fordelen igjen er jo at det betyr topp kvalitet).

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...