Gå til innhold

Problem: Hitman crasher!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har også problemer med Blood Money, men her blir jeg kastet ut når jeg skal  kaste mynt på "You better watch out..." Får heller ikke installert driver fra realtek.

6247000[/snapback]

 

Jeg har akkurat samme problemet på akkurat samme missionet. Det er kun på dette missionet og jeg har prøvd å binda til andre knapper men nei. Det er heller ikke noe med drivere å gjøre.

Lenke til kommentar
Har også problemer med Blood Money, men her blir jeg kastet ut når jeg skal  kaste mynt på "You better watch out..." Får heller ikke installert driver fra realtek.

6247000[/snapback]

Jeg hadde samme problemet med min fyfy-versjon. Etter at jeg kjøpte spillet, re-installerte jeg det, og det funka. Vet ikke hvor relevant, det var, men..

 

Har dere patchet spillet?

http://www.eidosinteractive.co.uk/support/...fo.html?ptid=87

Lenke til kommentar
Du trenger jo ikke å patche spillet hvis du ikke opplever noen problemer.

Et kjent problem er at FPS-en er litt lav hos enkelte folk. Det fikser patchen. Har du ikke noen problemer ser jeg ikke vitsen med å patche. ;)

6248809[/snapback]

 

Jeg leste da også at den fikser dotten i scopen, det er grunn nokk for meg...den var så usakelig stor, dessuten liker jeg å holde meg oppdatert :D

Lenke til kommentar

Denne buggen skyldes at "hardware acceleration" på sound-delen i directx-driverne er på "high". Sett denne ned på standard (eller eventuelt low om problemene fortsetter), og så skal alt fungere. Det fungerte iallefall fint for meg.

 

DX-innstillingene forandrer man via Start->kjør->"dxdiag".

Lenke til kommentar
Denne buggen skyldes at "hardware acceleration" på sound-delen i directx-driverne er på "high". Sett denne ned på standard (eller eventuelt low om problemene fortsetter), og så skal alt fungere. Det fungerte iallefall fint for meg.

 

DX-innstillingene forandrer man via Start->kjør->"dxdiag".

6257327[/snapback]

Skal prøve dette i dag :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...