Singularitet Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Kjerringa har fått problemer med visning av et nettsted, www.dinbaby.com siden ser ikke helt bra ut, i forhold til hvordan den så ut før oppgraderinga. Ved oppstart av FF kommer det opp en feilmelding om noe scriptfeil, ikke at jeg blir så meget klokere av den grunn. Når ho kikker på samme nettsted med IE fungerer alt som det skal, samme med min PC, sidene vises bra med både IE og FF. Er det noe man må inn og justere selv, eller er det noe med PC'en som bugger? Edit * Mulig løst!! Etter å ha fillerista NIS, + div oppgraderinger så virker det!! Merkelig egentlig, siden alt er satt til å oppgraderes av seg selv.. Endret 4. juni 2006 av Singularitet
endrebjo Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Har hun noen Utvidelser/Extensions som ikke er kompatibel med den nyeste versjonen? Sjekk hvilke Utvidelse som ligger under 'Verktøy' -> 'Utvidelser'.
Singularitet Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 Vi har samme extd. på begge maskinene, og det fungerer helt greit på maskina som jeg har. Feilmeldinga kommer etter oppstart av Windows, men feilen kommer uansett om man restarter Windows, eller bare FF. Dette kom etter den siste autooppdateringa til FF.
Singularitet Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 Ikke meninga å mase, men er det noen som kan hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå