Mato Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 hei er det noen som vet om eg godt mace build til rogue , er for lvl 46 for tiden og i går droppet det en bra mace i uldaman , så jeg lurte på og go for en build basert på det og bruke mace . fortiden har eg en dagger combat build , men det drar så mye agro at det bare er plagsom og spille med .
Pug Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Level 46 rogue combat/mace build. Assassination Talents (8 points) Improved Eviscerate (3/3) - Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%. Malice (5/5) - Increases your critical strike chance by 5%. Combat Talents (29 points) Improved Gouge (3/3) - Increases the effect duration of your Gouge ability by 1.5 seconds. Improved Sinister Strike (2/2) - Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5 Energy. Deflection (5/5) - Increases your Parry chance by 5%. Precision (5/5) - Increases your chance to hit with melee weapons by 5%. Riposte (1/1) - 10 Energy Instant cast 6 second cooldown 5 yard rangeA strike that becomes active after parrying an opponent's attack. This attack deals 150% weapon damage and disarms the target for 6 seconds. Dual Wield Specialization (5/5) - Increases the damage done by your offhand weapon by 50% Mace Specialization (5/5) - Gives you a 6% chance to stun your target for 3 seconds with a mace. Blade Flurry (1/1) - 25 Energy Instant cast 2 minute cooldown Requires Melee WeaponIncreases your attack speed by 20%. In addition, attacks strike an additional nearby opponent. Lasts 15 seconds. Aggression (2/3) - Increases the damage of your Sinister Strike and Eviscerate abilities by 4%. Subtlety Talents (0 points) None Fyll opp combat til du får Adrenaline Rush, deretter fyll opp assasination.
Mato Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Skrevet 3. juni 2006 (endret) takker dette ser meget bra ut EDIT:det funket meget bra og Endret 4. juni 2006 av FtZ-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå