Gå til innhold

kan man kjøpe pets?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror det bare er hunter og warlock som kan få tak i pets, eller tar jeg helt feil?

6233562[/snapback]

Korrekt, men alle klasser kan kjøpe none-combat pets. For bla. kjøpt katter i Elwyn Forest og slanger i Orgrimmar.

Skrevet

Hvor mye koster et slikt pet? Eventuelt, går det an å spørre seg frem via vakt? Har ikke peiling på hvor jeg finner det inne i f.eks Orgrimmar eller i BB.

Skrevet
Hvor mye koster et slikt pet? Eventuelt, går det an å spørre seg frem via vakt? Har ikke peiling på hvor jeg finner det inne i f.eks Orgrimmar eller i BB.

6236239[/snapback]

Umm... Slange får du kjøpt av en som går rundt i Vial of Trials i Orgrimmar... Han går frem og tilbake, lett å se, for han har 3 slanger etter seg. :thumbup:

Du får også kjøpt hund ( bitte liiten ) i et av husene i Thunder Bluff... Litt skjult men du finner sikkert hvis du leter.

MvH Christer :cool:

:w00t::w00t::w00t::w00t:

Skrevet

6236239[/snapback]

Umm... Slange får du kjøpt av en som går rundt i Vial of Trials i Orgrimmar... Han går frem og tilbake, lett å se, for han har 3 slanger etter seg. :thumbup:

Du får også kjøpt hund ( bitte liiten ) i et av husene i Thunder Bluff... Litt skjult men du finner sikkert hvis du leter.

6236928[/snapback]

Når du sier det, så har jeg faktisk sett en fyr med tre slanger bak seg i spirit-delen av Orgrimmar. Men hva koster det, og følger det etter deg hele tiden eller har man mulighet til å legge det i backpacken? :)

Skrevet

6236239[/snapback]

6236928[/snapback]

Når du sier det, så har jeg faktisk sett en fyr med tre slanger bak seg i spirit-delen av Orgrimmar. Men hva koster det, og følger det etter deg hele tiden eller har man mulighet til å legge det i backpacken? :)

6236944[/snapback]

Å sorry =P hehe... det er i vial of spirits =P... Det koster 50 silver

Skrevet

Mer konkret: Det er i Vial of Spirits du får kjøpt slange. Det koster 50 silver og du får en ting i baggen. Det er bare å summe dyret når du vil ha det etter deg. ( Trykk på tingen du fikk i baggen for å få den etter deg )

MvH Christer :thumbup:

Skrevet
Når vi er inne på det med pets, noen som vet åssen man får de kodene som gir deg Murloc Pet, annet enn sånne premier som blir gitt fra Blizzard selv?

6238371[/snapback]

Hvis du var med på BlizzCon så fikk du en slik kode, det er alt jeg vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...