Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lenge drevet å siklet på denne etter at min 6680 ble stjålet i Bangkok tidligere i år... :whistle:

 

MEN - leste at tastene til denne er lik n70. Var å prøvde de i dag og de er jo rett og slett forferderlig! Altså skikkelig elendig! :thumbdown:

 

Vurderer å kjøpe en E50 i mellomtiden til det kommer en skikkelig telefon fra Nokia...

 

:ermm:

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe en E50 i mellomtiden til det kommer en skikkelig telefon fra Nokia...

6315912[/snapback]

Liten og grei S60-telefon med det meste foruten 3G, wifi, (bra) kamera og A2DP. Det siste er vel det eneste som plager meg, og når telefonen koster 2500 kr er det ingen tvil om at jeg tar denne i vente på noe bedre fra enten SE eller Nokia.

 

tastene på N70 er de beste jeg har hatt!

6319527[/snapback]

Det er det ikke mange som er enig med deg i. Selv finner jeg tastene alt for små og trangt oppstilt.
Lenke til kommentar

Har vel ikke direkte noe med hvilke OS, men hvilke type minnekort telefonen støtter. Telefonene dere nevner har enten miniSD (N73) eller microSD (Samsung), og SDIO finnes kun i SD-kort. Legg merke til at det ikke holder at telefonen/PDAen støtter SD, men at den må støtte SDIO i tillegg.

 

Eneste mobiler her i landet med støtte for SDIO som jeg kommer på i farten er Qtek S100.

Lenke til kommentar

Wow.. :ohmy: Det blir 5328 kroner med moms. Og jeg vet ikke om det blir salgsprisen deres eller om dere også skal plusse på fortjeneste! Uansett så høres det veldig dyrt ut.

Jeg tror hvis Nokia har tenkt å prise alt som det står ”Nxx” så dyrt, blir det ingen større salgsvolum på disse modellene. Dessuten kommer de til å tape markedsandeler til bl.a. SonyEricsson. SonyEricsson sin ”konkurrerende” modell k800 selges til 3600,- i billigste nettbutikk akkurat nå. Jeg vet det er noen som mener N73 er en ”smart telefon” og dermed ikke direkte konkurrent men jeg tror i realiteten så kommer de til å bli det, når de slippeas ut i markedet.

Og hvis vi ser bort ifra kaonkurransen og tenker på mobilen alene så synes jeg den prisen blir dyr, det er de færreste som vil betale 5500 – 6000 for en mobil (uansett hvor flott og teknologisk vidunder det skulle være). Og om den prisen blir dyr får oss nordmenn med så stor kjøpekraft, så blir den desto dyrere får resten av verden.

 

Men men… Vi får håpe Nokia tar til fornuft og priser disse ”Nxx” modellene litt lavere…

Lenke til kommentar
Får håpe at dette ikke blir endelig pris.. men de pleier skjeldent å forandre på priser.. men tviler på at de får den inn 28.06

6380839[/snapback]

 

Tviler på at det blir endelig, de tar sikkert litt ekstra i så de slipper tap hvis de anslår prisen for lavt og mange bestiller på forhånd ;) (får vi håpe). Hadde vært fint å få denne til under 4000,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...