Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mener du mobile-review siden?

Ta en titt da vel. Mpx har den altså bekreftet imorgen? Hmm... Blir litt fristet nå.

6568526[/snapback]

Takk Takk

den var det.

:)

Skrevet
Hei

Hva heter den russiske siden som tester mobiler?

Lurer på om de har testet n73?

6568510[/snapback]

Nei, nokia hadde kontaktet dem og inngått avtale om at N73 ikke skulle testet før den kom i ferdig versjon. De er notoriske til teste uferdige mobiler, noe som har ført til unødig kritikk av endel buggete modeller.

Skrevet

Oi, imorgen ja. Dersom noen får kloa i en, tror jeg det er mange som hadde satt pris på en "minitest" her; skrevet noen "positiv/negative" stikkord ;)

Skrevet

ganske så misunnelig på han som fikk bestilt den for 3000 ja.. irrirterer meg over det enda.. hehe..

men men.. jeg planlegger å bruke min nye N73 en del som MP3 telefon.. så hvilket nokia headsett burde jeg kjøpe.. vil helst ha muligheten til å koble inn mine egene headsett oxo.

Skrevet (endret)
Uansett, bestilte heile driten!

GSM.NO:

Du bestilte følgende:

1 stk.  Nokia N73 Plum/Silver kr 3039,20

Epostfaktura kr 56,00

Pris eksl. mva: kr 3095,20

Mva: kr 773,80

Pris inkl. mva: kr 3869,00

dæven kor heldig du var da.... jeg bestilte den i går da måtte jeg betale 1000 kr mer enn deg:(

jaja..

lite spm til slutt.. noen som vet om det er IR på N73? likte et fjernkontrol program jeg hadde på gammle telefonen min:D

6567873[/snapback]

ganske så misunnelig på han som fikk bestilt den for 3000 ja.. irrirterer meg over det enda.. hehe..

men men.. jeg planlegger å bruke min nye N73 en del som MP3 telefon.. så hvilket nokia headsett burde jeg kjøpe.. vil helst ha muligheten til å koble inn mine egene headsett oxo.

6568798[/snapback]

Han fikk ikke den for 3000 han fikk den for 3039,20 + moms. Prisen inkl frakt ble da 3869,-

Edit: Og den prisen for man kun ved å ha visse Chess abo. Ordinær pris er 4099,- + frakt.

Endret av m3
Skrevet (endret)

6568798[/snapback]

Dette ser bra ut, http://mytrendyphone.dk/shop/default.asp?s...oductid=J5-6758 det er ihvertfall det jeg skal ha til min n73.du kan også bruke ditt eget headsett,på dette :thumbup:

Endret av gunnar.,89
Skrevet

6568798[/snapback]

Dette ser bra ut, http://mytrendyphone.dk/shop/default.asp?s...oductid=J5-6758 det er ihvertfall det jeg skal ha til min n73.du kan også bruke ditt eget headsett,på dette :thumbup:

6568934[/snapback]

ja den så bra ut:D

Skrevet
menne.. den plommefargen, den ser nesten helt svart ut på bildet, er den det? litt skeptisk til den fargen:p

6569095[/snapback]

J-man? :hmm:

Skrevet (endret)

oi, mpx er 15 minutter unna meg... kansje jeg henter en imorgen!

crap det går ikke ann å hente der... men da får nok netshop den også, siden de har samme leverandør, som komplett etc også.

sendt epost til gsm.no og bedt de legge ut rød/hvit i listene sine, bestiller den der jeg.

Endret av SUPERJANNE
Skrevet

Hey everybody!

Valget er enkelt. GSM.no, fordi det billigst for N73. Den skal komme i morgen(ventet 28.7.) :dribble::dribble: Fargen er Plum/silver, den er svart bak å ganske lik som N70 i front(silver/black). Helt Ta-Ta bra! :w00t::thumbup:

åÅååååÅ nå gleder meg fælt :dribble:

tenk om den blir lengere utsatt :cry: Det er nesten for jævlig at man kan glede seg så fælt, bare for en liten sexy duppedings som N73 :dribble:

Skrevet
Hey everybody!

Valget er enkelt. GSM.no, fordi det billigst for N73. Den skal komme i morgen(ventet 28.7.) :dribble:  :dribble:  Fargen er Plum/silver, den er svart bak å ganske lik som N70 i front(silver/black). Helt Ta-Ta bra! :w00t:  :thumbup:

åÅååååÅ nå gleder meg fælt :dribble:

tenk om den blir lengere utsatt :cry:  Det er nesten for jævlig at man kan glede seg så fælt, bare for en liten sexy duppedings som N73 :dribble:

6569826[/snapback]

den er lilla bak !

Skrevet

Den er ikke LILLA sånn når du ser på den. Det er bare sånn at det er en liten touch/snev/skjær av fargen lilla blandet med sølv. Det er sølv fargen som er den dominerende. Det ser ganske bra ut syntes nå jeg da. Den blir ganske lik i front som Silver/Black N70. :) Hvis man liker den fargen, så liker man fargen på N73 tror jeg.

Skrevet

den er sølv foran og dyp lilla bak, akurat som N70 sin aubergine er.

sort/sølv N70 er ikke dyplilla bak. har hatt den så det vet jeg da...

det er ikke noe snev av lilla i sølvfronten på N73.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...