Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig mye snadder til å være en så liten boks, men baksiden av medaljen er at embalasjen virker ganske billig (oser ikke akkurat kvalitet). Diskene ligger ganske ubeskyttet i små papp/plastlommer, og jeg synes heller ikke de er godt merket.

Kjøpt boksen for det ekstra ekstramaterialet ville jeg heller ikke gjort, virker langt i fra verdt det, men det er meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Utrolig mye snadder til å være en så liten boks, men baksiden av medaljen er at embalasjen virker ganske billig (oser ikke akkurat kvalitet). Diskene ligger ganske ubeskyttet i små papp/plastlommer, og jeg synes heller ikke de er godt merket.

Kjøpt boksen for det ekstra ekstramaterialet ville jeg heller ikke gjort, virker langt i fra verdt det, men det er meg.

Sjalu?

StargateSG1_Complete_int.jpg

Endret av Dragen
Skrevet

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Skrevet

Du bør være forsiktig ja ;) husker når jeg fikk alt sg1, så absolutt alt i sommerferien og 2 uker i spania ble så og si ødelagt av min dårlige dømmekraft og en bærbar pc med ekstern hd ,P Ble mye mentos og sengekanten + vifte husker jeg.

Skrevet

Var du ved kysten? hvis så, FY på deg!

Da skal man bruke tida på å duppe i vannet med snorkel og mate fisker med lompe.

Du skal bare være solbrent ett sted, og det er i nakken, det som stikker opp av vannet.

Skrevet
Du bør være forsiktig ja ;) husker når jeg fikk alt sg1, så absolutt alt i sommerferien og 2 uker i spania ble så og si ødelagt av min dårlige dømmekraft og en bærbar pc med ekstern hd ,P Ble mye mentos og sengekanten + vifte husker jeg.

Jeg forstår deg jo, Stargate er en av verdens beste tv serier, men å ødelegge 2(!!) uker i spania?! Det er vel litt drøyt :hmm:

Skrevet

Ble ikke ødelagt i den forstanden, hadde det forsatt morsomt. Men følte meg litt asosial når jeg droppa strandturer for og ligge i skyggen like ved basenget.

Skrevet

Regner med at alle har fått med seg spoilere til Midsesongs 2delern ?

den med Dr jackson som gjest

Dr. Jaskson og Mckey finner en Asgard.. levende! som fortsatt jobber med å løse klonings problemet.. enten er han fra en annen gruppe av asgard eller så vet han ikke at de drepte seg selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...