Gå til innhold

Verdens Styggeste USB™ Mod


Anbefalte innlegg

den eneste grunnen for jeg postet denne tråden var for å vise hvor dårlig en ting kan bli utført
Prøver du å late som det ikke var så fint du kunne? :errm:

 

, men den er jævli praktisk da fordi jeg slippper å leite etter PC'en hele tiden når jeg skal plugge no' inn
Det er jommen luksusproblem altså, hvis du må begynne å lete etter pcen din. :w00t:

- Så liten pc vil jeg også ha..

 

bare for morroskyld, hvis jeg hadde hatt bedre våpe... verktøy da kunne jeg hatt lagd en som var eksemplarisk, jeg fikk 5'er i sløyden

6231672[/snapback]

Den 5'ern synes ikke så godt på dette veldig dårli... godt utførte arbeidet. :!: Endret av DE1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den eneste grunnen for jeg postet denne tråden var for å vise hvor dårlig en ting kan bli utført, men den er jævli praktisk da fordi jeg slippper å leite etter PC'en hele tiden når jeg skal plugge no' inn

 

bare for morroskyld, hvis jeg hadde hatt bedre våpe... verktøy da kunne jeg hatt lagd en som var eksemplarisk, jeg fikk 5'er i sløyden

6231672[/snapback]

Du kan ikkje ha mykje kritisk sanns nar du far 5 i sloyd og klarer a prestere det underverket der.

Endret av Ødd
Lenke til kommentar

det jeg gjorde:

 

-den pulten har jeg hatt i flere år og er utrolig slitt, det var masse hull og riper

 

- så jeg tok en skrutrekker gravde et hull i den utrolige slitte benkeplata

 

-da kom jeg igjennom etter 1 1/2 time

 

-jeg gjorde hullet videre på en størrelse som en USB hun-plugg

 

-da teipet jeg USB kabelen under benkeplaten

 

jeg kjedet meg noe inn i granskævven og lagde jeg dette masterpiece of art( ;) )

 

og hvis dere skal kommenter stygt om noe(n) så kommenter USB modden, ikke meg, forresten jeg endrer tittelen på tråden til "Verdens Styggeste USB™ Mod"

Lenke til kommentar
Det er jommen luksusproblem altså, hvis du må begynne å lete etter pcen din. :w00t:

- Så liten pc vil jeg også ha..

6231731[/snapback]

 

Du, jeg sliter veldig med det der. Glemmer alltid hvor jeg legger fra meg pcen, forfedelig upraktisk, skulle ønske man kunne ringe til den, eller trykke på en knapp på en fjernkontroll så den lagde en lyd. Det er en liten bærbar tho.

 

Med "litt" mer nøyaktighet kunne det blitt ganske bra faktisk. Ville vel kanskje ikke plasert den rett foran tastaturet heller, litt upraktisk å ha en mp3spiller kobla til mens man skriver noe feks.

Lenke til kommentar
det jeg gjorde:

 

-den pulten har jeg hatt i flere år og er utrolig slitt, det var masse hull og riper

 

- så jeg tok en skrutrekker gravde et hull i den utrolige slitte benkeplata

 

-da kom jeg igjennom etter 1 1/2 time

 

-jeg gjorde hullet videre på en størrelse som en USB hun-plugg

 

-da teipet jeg USB kabelen under benkeplaten

 

jeg kjedet meg noe inn i granskævven og lagde jeg dette masterpiece of art( ;) )

 

og hvis dere skal kommenter stygt om noe(n) så kommenter USB modden, ikke meg, forresten jeg endrer tittelen på tråden til "Verdens Styggeste USB™ Mod"

6231833[/snapback]

 

bedre den emne tittele ja :D

Lenke til kommentar

Mest tragiske jeg har sett av utførelse, håper for din mors skyld at den nye pulten alt er bestilt... :p

 

Men eller så er tanken "genial" jeg vil gjerne ha ei plate eller noe i siden på pulten med et par usb uttak...

Som jeg har det nå så ligger det 2 usb-forlengelseskabler & en FireWire bak lcdskjermen, greit nok...

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...