Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

spørsmål angående Sex!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvlæring? Jeg for min del skulle ønske vi fikk litt praktisk opplæring. Det hadde vært populært blant gutta i det minste.

6237754[/snapback]

Jepp. Hadde ikke sagt nei til det.

 

 

Synd jeg så fram til å lære deg opp. Trust the force Zappza. Yes master

6237757[/snapback]

Sorry dude, I haven't seen Star Wars. But I will thrust my self (The force) and succed over all females :evil:
Lenke til kommentar
Selvlæring? Jeg for min del skulle ønske vi fikk litt praktisk opplæring. Det hadde vært populært blant gutta i det minste.

6237754[/snapback]

Jepp. Hadde ikke sagt nei til det.

 

 

Synd jeg så fram til å lære deg opp. Trust the force Zappza. Yes master

6237757[/snapback]

Sorry dude, I haven't seen Star Wars. But I will thrust my self (The force) and succed over all females :evil:

6237787[/snapback]

Hvordan i helvete viste du hva jeg snakket om hvis du ikke har sett star wars? :tease:
Lenke til kommentar
Ja du sa at det var nok av nerder her som har sett SW og jeg har sett Sw hvilken da må gjøre meg til nerd.

6237855[/snapback]

Nei, jeg sier det er massevis av nerder her som har sett SW. Ikke at alle som har sett SW er en nerd :)

6237867[/snapback]

Vanskelig å skille om du mente at alle som hadde sett SW på forumet var nerder eller bare neon få.
Lenke til kommentar

Seksualundevisningene på de fleste skoler et alt for dårlig. Om det er fordi lærerne er for flaue eller fordi de synes det er bortkaste vet ikke jeg. Sikkert en kombinasjon. Men mangelen på seksualundervisning har faktisk en innvirkning på samfunnet, se bare på dette eksempelet!

 

Jomfruhinnen er rett innenfor vagina, altså, den er borte eller delvis borte uansett slengde på penis... Hun vil sikkert ha litt ubehag de neste gangene dere har sex, men det blir bedre og bedre. Etter hvert vil dere slappe av mer, slippe dere mer løs, og lære hva den andre parten liker og ikke liker. Ikke vær redd for å gjøre det igjen, selv om det kanskje ble litt flaut denne gangen.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Hallo!

 

er vell ganske flaut å si dette men, i kveld var min å hennes første gang! :blush:

spørsmålet: Med det første så kjente hun litt ubehag, har jeg da kommet så langt av jomfruhinnen er borte fra henne? :blush:

 

ganske flaut dette men svar seriøst!

 

 

men takker for svar! :)

6230970[/snapback]

 

 

Den er nok borte, men det betyr ikke at hun ikke vil føle ubehag de neste 5/10/15 gangene. Dessuten trenger det ikke å blø, det varierer fra jente til jente. :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...