Gå til innhold

BenQ-Siemens-proff i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke proff. Står med den i hånden nå. Fin i alle fall, og kameraet virker ok (litt vanskelige fotoforhold her).

Var litt tungvint å sende bilde med bt, den insisterte på å parre før jeg fikk sende. Men bildet ser bra ut. Ellers er menyene raske, og det er morsomt å se OLED som ser bra ut, i motsetning til de ytre skjermene på samsungs telefoner.

Lenke til kommentar

Har et par eksempler på bilder liggende Her (De tre bildene som heter cameraX.jpg)

Bildene er tatt av en taiwaner, og det er en god stund siden, ettersom den har blitt solgt i Taiwan en god stund. Bildekvaliteten er sikkert bedre på de som blir solgt i Norge nå, p.g.a. nyere FW.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Det er en ting som slår meg gang på gang, nemlig det at produsentene insisterer på å øke og holde seg ved den digitale "zoomen", hvorfor kan de ikke bare gjøre et ærlig og redelig forsøk på å få optisk "zoom". For viss man faktisk har en digital-"zoom"fetisj er det mye bedre å legge det inn på dataen for og så la en få utløp for sine lyster der.

 

Fredrik. :)

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Kanskje ikke proff. Står med den i hånden nå. Fin i alle fall, og kameraet virker ok (litt vanskelige fotoforhold her).

Var litt tungvint å sende bilde med bt, den insisterte på å parre før jeg fikk sende. Men bildet ser bra ut. Ellers er menyene raske, og det er morsomt å se OLED som ser bra ut, i motsetning til de ytre skjermene på samsungs telefoner.

6233563[/snapback]

 

Hvordan er menyene, har en sony ericsson nå og liker den, men liker denne telefonen også. er det mye forskjell mellom benQ og siemens menyene?( har hadd mye siemens tidligere)

Og følger det med minnekort, og en ting til, hvilken oppløsning tar den filmopptak i? :)

Endret av Nils`n
Lenke til kommentar
takker :thumbup:

 

Jeg vurderer å kjøpe enten s88 eller K750i. hvilken burde jeg da velge, s88 er jo billigere og finere

6241355[/snapback]

Du får K750i til 1,- med abo nå, det må vel bli det billigste, selv om du ikke skal bruke abo'et. K750i har også radio om det skulle være en ting du har lyst på.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...