Gå til innhold

stuck i Half-life 2: Episode One - "tråden"


Anbefalte innlegg

Nei, det er vel kanskje ikke det:P, men jeg finner ikke den stigen uansett:S.

Skulle ønske at flashlighten var bedre

 

Her er et bilde av hvor jeg er:

 

 

post-101624-1151870506_thumb.jpg

 

 

Jeg vet at det er etter eller anna hvis man går rett frem og til venstre :roll: , men ikke no mer:P

Endret av Thomas16
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det er vel kanskje ikke det:P, men jeg finner ikke den stigen uansett:S.

Skulle ønske at flashlighten var bedre

 

Her er et bilde av hvor jeg er:

 

 

post-101624-1151870506_thumb.jpg

 

 

Jeg vet at det er etter eller anna hvis man går rett frem og til venstre :roll: , men ikke no mer:P

6424417[/snapback]

 

Plukk opp Flaret.

Gå lenger frem, så kommet det vell opp ett gitter i gulvet som du skyter på med GG-enn.

 

Så detter du ned, å kommer der som eg sleit litt.

 

mhja

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er stuck der det brenner masse inn i et rom, også er det et rør du skal hoppe fra. Men når jeg hopper tipper den litt framover/nedover så jeg klarer ikke hoppe over. Har prøvd å legge massevis av ting bakerst på den, men uansett hva som skjer så nekter den å ligge stille. Tror man skal hoppe over for å få slukka flammene eller noe... Alyx står utenfor og venter på meg. Har nettopp dekt over 3 antlion hull.

 

Noen som skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

tror kanskje at det er noe feil med spillet mitt... den stigen(som jeg har nevnt før) er ikke der.. jeg plukker opp flaret og går rundt men det er ikke noe stige der:S. Det er ikke noe gitter heller( som aykon nevnte). Det rare er at broren min fant den, men når han prøver å finne den igjen på min save så finner han den ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har akkurat sett at Barney har dratt fra City17 med tog, og Alyx og jeg beina bortover inni togstasjonen. Jeg åpnet en dør til hun, og en stalker samt to combines kommer mot meg.

 

Hva skal jeg gjøre nå? Stalkeren står jo bare å skyter på hjulet jeg brukte til å åpne døra med. Det er det eneste som skjer.

 

[EDIT: Har lest litt i walkthroughs, og Stalkeren skal egentlig skyte hull i en container (ser jo for så vidt hvilken det er også), men det gjør den altså ikke. Den står bare og skyter på hjulet. Hva pokker skal jeg gjøre nå da? Jeg har prøvd å spille igjennom sekvensen på nytt også, idioten gjør nøyaktig det samme hver gang!]

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar

Prøvde å loade det en gang til nå, og nå skøyt stalkeren med secondary-fire, slik at først hjulet ble bøyd, og så skøyt han istykker døren på containeren. Snodige greier. Jeg har prøvd å reloade den saven sikkert 20 ganger tidligere, og hver gang har bugen skjedd, men altså ikke denne gangen.

 

Merkelig bug. Det virker som om stalkeren rett og slett ikke klarte å bruke secondary-fire, slik at hjulet ikke ble ødelagt. Derfor sto den bare og skøyt på hjulet uendelig.

Lenke til kommentar
Antlion'en skal du drepe ja. Bruk hva du har av våpen, går du tom for ammo bruker du gravitygun og lirker til deg eksplosive tønner mens du løper for livet rundt på "arenaen" og skyter disse på antlion'en. Den er ikke udødelig :)

6231087[/snapback]

bare ikke gjem deg bak en søyle

http://jooh.no/root/clips/Half_Life_2_Antlion_Guard.avi

 

mer her hehe

http://jooh.no/clips.html

Lenke til kommentar
Har akkurat sett at Barney har dratt fra City17 med tog, og Alyx og jeg beina bortover inni togstasjonen. Jeg åpnet en dør til hun, og en stalker samt to combines kommer mot meg.

 

Hva skal jeg gjøre nå? Stalkeren står jo bare å skyter på hjulet jeg brukte til å åpne døra med. Det er det eneste som skjer.

 

[EDIT: Har lest litt i walkthroughs, og Stalkeren skal egentlig skyte hull i en container (ser jo for så vidt hvilken det er også), men det gjør den altså ikke. Den står bare og skyter på hjulet. Hva pokker skal jeg gjøre nå da? Jeg har prøvd å spille igjennom sekvensen på nytt også, idioten gjør nøyaktig det samme hver gang!]

6716410[/snapback]

 

Mener du Strider?

Lenke til kommentar

Er det meningen at jeg skal hoppe oppå den blåe bilen helt i begynnelsen av spillet for å komme over på andre siden? Jeg klarte det på 1 forsøk av 30, da hun dama følgte etter løp hun igjennom bilen og den datt ned.

 

Mouse1 viste seg å være unbound, men jeg klarte å hoppe over 1 gang da.

Endret av Hypernicus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...