Gå til innhold

Demo av Sensible Soccer 2006 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får .dll-problem når jeg prøver å starte.

This application has failed to start because d3dx9_30.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem. (Men det gjør ikke det, jeg har prøvd.)

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Skrevet

Hehe, gøøøy :-) Føles litt tregere enn Amiga-versjonen, og får ikke helt den samme oversikten. Kan man endre på perspektivet i fullversjonen, tro? Zoome ut? Er det støtte for nett-spilling? Ser det er støtte for 4 spillere på ei maskin, hadde vært fett å spille 8 over nett :-)

Skrevet

Dette var jo konge, får skikkelig nostalgifølelse av dette her. Sensible World of Soccer er jo det beste fotballspillet verden har sett. Glad jeg kjøpte Core-versjonen av 360 nå, slik at jeg kan spille med gamepaden :p

Skrevet
Gjør følgende:

- Gå inn i mappa \Sensible Soccer 2006 Demo\DirectX\

- Kjør dxsetup.exe

6229380[/snapback]

Tusen takk. :-)

Genialt spill, hadde det veldig moro med demoen. Kjøper nok spillet om ikke så alt for lenge. :)

Skrevet
Du springer med piltastene, bruker z til å sentre og x til å skyte. Z er vanlig takling, mens X er sklitakling. Mer enn det har jeg ikke funnet ut. :p

6241669[/snapback]

Du løper med "space". Forøvrig så er spillet mye gøyere hvis du spiller med en gamepad og ikke keyboardet. Spiller selv med en xbox 360-kontroll og du har utrolig mye mer kontroll med denne enn med keyboardet.

Skrevet
Du springer med piltastene, bruker z til å sentre og x til å skyte. Z er vanlig takling, mens X er sklitakling. Mer enn det har jeg ikke funnet ut. :p

6241669[/snapback]

Spillopplevelsen er mye bedre med en gamepad. Finnes masse å velge i for PC, i alle priskategorier, så ingen unnskyldning for å ikke eie minst én :-)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...