brucelee.will Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 har sett folk spille wow på skolen uten å ha instalert den, vet noe hvordan man gjør det?
Intimvask Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Ja, jeg vet, men det er ikke lov. Denne tråden vil nok bli stengt
Acurus Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Går det ann? har ikke noe bruk for det, men blei nysjerrig på hvordan det foregår. Streamer man de filene man trenger da eller?
Duddelmus Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Direct 3D aplikasjoner kan ikke kjøre gjennom Remote Desktop... ^^ Har prøvd...
ka1ser Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Kan du ikke bare lage en snarvei til wow som du legger på skolePC'en eller? Kanskje jeg er litt n00b
Blib Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 noen av dere hørt om privatservere? 6230536[/snapback] Hqar du hørt om å lese første innlegg? "Ikke installert"?
knux Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 hørt om å lese feil? -.- trodde det var "spille wow uten inet"
ka1ser Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 ta med wow cd på skolen da 6230725[/snapback] Haha. ser det for meg, først 2 timer med installering av wow på pc'ene. Så 1 timer med nedlastning av patcher. Men hadde jeg tenkt på det tidligere i år skulle jeg installert det på hjemmeområdet mitt:/
Superslask Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Ekstern harddisk? Eller så kan du bare kopiere det med deg på 2 DVD plater. Har selv spilt WoW over VNC, mulig LogMeIn også fikser det.
CyprieN Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Det som er med wow er at man ikke trenger noe CD for å spille, du trenger rett og slett bare filene du legger inn. WoW legger ikke noen viktige filer i System mappene heller. så for å spille wow på skolen for eks: 1. DVD-plate med wow på 2. Ekstern disk 3. Usb penn 4. VPN (ja det funker, men lagger som regel) Legg merke til at portene wow bruker på nettverket ikke kan være stengt om du ønsker å spille, noe som regel er stengt på skoler =)
knux Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Direct 3D aplikasjoner kan ikke kjøre gjennom Remote Desktop... ^^ Har prøvd... 6228226[/snapback] Funker fett på Remote Admin
ka1ser Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 PÅ vår skole har alle hvert sitt hjemmeområde der vi kan legge inn alt mulig, og regner med det skal funke fett med wow der, synn jeg ikke kom på det i høst:/ Det hadde spart mang en it/fritime. Har TMN installert der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå