Gå til innhold

Trenger nytt spill og spille


Anbefalte innlegg

Yup, Gothic 2 er også genial.

Til info så er Gothic 2 fantasy rpg med veldig mye frihet, og spillet er å oppdrive billig i dag. Synes også spillet ser bra ut grafisk sett, selv om det er 3 år gammelt nå.

 

Angående Bloodlines så mener jeg nå at de fleste stygge bugsa ble fiksa i en patch, og vil også påstå at grafikken var veldig pen.

At grafikken har kunne vært penere er vel greit nok, men det kan nå egentlig være sagt om alle spill.

Vil påstå at de kanskje er det nest peneste rpg spillet ute der (etter Oblivion).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ja. nå er det snakk om en litt gammel pc. AMD atholn 64 processor,2800+, 1.80GHz

NVIDIA Geforce4 mx 420.. Noen på spill som går på denne?

6295115[/snapback]

Det var da håpløst dårlig skjermkort (men A64 2800+ er fortsatt grei nok). På tide med en liten oppgradering?

 

Kjøp No One Lives Forever 1 og 2 hvis du ikke har spilt de.

Lenke til kommentar
Ja. nå er det snakk om en litt gammel pc. AMD atholn 64 processor,2800+, 1.80GHz

NVIDIA Geforce4 mx 420.. Noen på spill som går på denne?

6295115[/snapback]

Det var da håpløst dårlig skjermkort (men A64 2800+ er fortsatt grei nok). På tide med en liten oppgradering?

 

Kjøp No One Lives Forever 1 og 2 hvis du ikke har spilt de.

6295259[/snapback]

Jeg vet jeg skammer meg :blush: Men må holde ut to år, da er det komformasjon. Eller skaffe meg nye penger. noen bra og bilige sjerm kort? :p

Endret av MIsterB
Lenke til kommentar
Bloodlines er et kjempebra spill, med solid og god handling, men bugs og for dårlig tid for utvikling av grafikkmotoren ødela mye. Spillet kunne blitt mye penere :)

6231428[/snapback]

 

Men det hadde fantastistk støtte for ansiktsuttrykk :) Det eneste jeg hadde store problemer med i det spillet (utenom bugs), var at enkelte av brettene på slutten bar preg av at utviklerne slapp opp for fantasi. Endeløse rekker med 'respawns' på en del brett ødela veldig mye av spenningen for min del :thumbdown:

Lenke til kommentar
Et bra skjermkort er GeForce 6600GT, og det er bare til småpene 1100,-  :thumbup:

6297251[/snapback]

:thumbdown:

X1600 Pro 256 MiB til 900,- er minst like bra.

6297266[/snapback]

 

"X1600 Pro 256 Men in Black" :p

hehe, nei.. Men jeg tror det er 256 mb på den jeg anbefalte... Eller 400 og et eller annet... Men mer enn 256 mb er vel ikke så altfor nødvending vil jeg si..

Lenke til kommentar

Jaja, la nå ikke dette bli en ATI vs nVidia-sak, det var spill mannen ville ha.

 

Thief-spillene (alle tre) er verdt å prøve, siden ingen har nevnt dem enda. Jeg skal ikke si meg helt sikker på systemkravene til Thief 3, men det kan se veldig pent ut selv på et litt alderstegent system. Forgjengeren til Oblivion - TES3: Morrowind - er minst like underholdende som Oblivion, og kan mange timers moro om PC-en din ikke takler Oblivion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...