Kjellcorp Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har lånt en del filmer nå og jeg tenkte jeg skulle brenne de. men det ser ut til att det bare ikke er muli har ingen anelse på hvorfor det ikke går. Det ser ut som den dvd-brenneren leser dvd'n men vil bare ikke spille den av eller bli brent. Har Sony dvd-brenner og bruker dvd Shrink 3.2 hvis det hjelper no. noen som har forslag på hvordan jeg kan få brent de i det hele tatt?
^fmj Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Fy skamme deg, tenk å prøve å brenne dvd-filmer. Endret 1. juni 2006 av ^fmj
Kjellcorp Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 hehe, du ville sikkert ha gjort det selv=P
tmolberg Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Program for å ta backup av dvd finnes det flere av, men jeg kan vel anbefale dvd decrypter.
Kjellcorp Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Har nå prøvd dvd decrypter, men det går fortsatt ikke ann å brenne de. Den vil heller ikke lese den. kan jo også hende at je har gjort feil, men tror jeg har gjort riktig Finnes det andre programmer en det trur du/dere?
b-real Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Så lenge det ikke er snakk om dvd'er som du har selv og eier selv så har du vel strengt tatt ikke lov til å diskutere det her på forumet. Posten stenges. Les retningslinjene anngående warez og "Hva omfatter informasjon som kan lede til piratvirksomhet". Posten stenges.
Anbefalte innlegg