Gå til innhold

Heroes V funker ikke her heller....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat kjøpt Heroes V på Elkjøp. Instalasjonen gikk fint; jeg fikk se introen, fikk velge "senario", osv.,men da spillet skulle "loade" fikk jeg opp en feilmelding. Fyren på Elkjøp mente det måtte være at jeg måtte oppgradere driveren til grafikk-kortet; men jeg har ikke peiling på hvilket kort jeg har, eller hvordan det kan oppgraderes.

Noen som kan hjelpe?? :(

Omicron2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyre klikk på min datamaskin, egenskaper, maskinvare, så enhetsbehandling, defra finner du ''skjermkort'' på lista.. kopier det som står her, så finner vi ut! :)

Skrevet
Høyre klikk på min datamaskin, egenskaper, maskinvare, så enhetsbehandling, defra finner du ''skjermkort'' på lista.. kopier det som står her, så finner vi ut! :)

6223124[/snapback]

Hei, den var kjapp! :)

Det står : Mobile Intel® 915GM/GMS, 910GML Express Chipset Family

Det står forøvrig to ganger.

Omicron2

Skrevet

Ja, det er en bærbar Fusjitsu Siemens Amilo pc. Jeg syns det er litt rart at jeg ikke før kjørt spillet, jeg kjøpte jo pc`en i høst.....Trodde den skulle være oppdatert nok da? :(

Er det noe annet jeg kan gjøre for å få spillet til å virke??

Omicron2

Skrevet

oioioi.. jeg tror jeg har tatt meg vann over hode her.. hmm.. jeg beklager å si dette, men jeg tror nesten du må vente til noen andre mere kompitable svarer her :(

Skrevet

Ser ut som om du har et problem med kopibeskyttelsen. HER er en link til flere med samme problemet.

Det er vel egentlig ikke lov til å snakke om slike ting på forumet, men siden dette ligger på det offisielle forumet for HOMM V, tar jeg sjansen likevel. :innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...