Gå til innhold

LG U8500 test


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en LG u8500 en flott mobilog et herlig usende gjør denne mobilen perfekt for mote beviste og for de som vil ha noe tekno!

 

Bygge kvalitet :hmm:

Denne telefonen har et flott utseende og når du ser på en er den meget flott!

Musikk spilleren er utenfor og kan styres av 3 enkle taster(slik de fleste musikk mobiler har) Når vi opner telefonen ser vi veldig fine taster og ekstra taster til kamera, kalender og selfølgelig musikk! så jeg vil si at jeg er fårnøyd her!

 

 

menyer :tease:

menyen er enkel som vi trudde! Men det var veldig vanskelig å finne ringetonner...det var nesten som en laburint! Men likevel er menyene flotte animasjon's menyener!

 

Kamera :hrm:

som de fleste vet er også denne moddelen utstyrt med et 1,3 megapixel kamera som kan snurres runt! Men ingen kamera mobil desverre!

 

Uneholdning :p

Den mest merkelige vi fant i denne telefonen var spill, Det var ingen spill på telefonen! men musikk spiller var det så kasje det hålder? Nesten...telefonen har jo et minne kort som følger med i pakken!

 

I alt: :w00t:

telefonen kan jo vere litt slitsom om å hente ringelyder og er heler ingen kamera mobil men har 2 farge skjermer og en musikk spiller hålder for de som er musikk glade!

 

PRIS:

telefonen kostet 3099kr på telekjosken (FINNES KUN DER) uten abon.

 

WATHERFALL (WATERFALL)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg fikk denne mobilen for 1300 kr med abonnemang i Finnmark og jeg må si at jeg er meget fornøyd med den. Raske menyer, greit kamera, gode underholdningsmuligheter, deilig med mye ekstrautstyr. Alt stemmer.

 

Annbefales på det sterkeste :)

Lenke til kommentar

"Bygge kvalitet

Denne telefonen har et flott utseende og når du ser på en er den meget flott!

Musikk spilleren er utenfor og kan styres av 3 enkle taster(slik de fleste musikk mobiler har) Når vi opner telefonen ser vi veldig fine taster og ekstra taster til kamera, kalender og selfølgelig musikk! så jeg vil si at jeg er fårnøyd her!"

 

 

Dette sier vel ingenting om byggekvaliteten?? :no:

Lenke til kommentar
"Bygge kvalitet 

Denne telefonen har et flott utseende og når du ser på en er den meget flott!

Musikk spilleren er utenfor og kan styres av 3 enkle taster(slik de fleste musikk mobiler har) Når vi opner telefonen ser vi veldig fine taster og ekstra taster til kamera, kalender og selfølgelig musikk! så jeg vil si at jeg er fårnøyd her!"

 

 

Dette sier vel ingenting om byggekvaliteten??  :no:

6684536[/snapback]

 

 

Nei det har du helt rett i. Dette sier kun om knapper og saant.

 

Til traadstarter > Byggekvalitet er om telefonen knirker, om det er bra materiale osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg syntes at den jeg har er meget solid, den har tålt ett par trøkk. Pluss at jeg har fått sand på den med ett uhell. Men mobilen virker like fint og knirker ikke i det hele tatt. Alt i alt er byggekvaliteten meget god.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Flere som har LG U8500 eller U880 her og kan skrive noe mer om telefonen? Er det slik at det utvendige displayet står på hele tiden eller må man trykke på noen knapper før det går på? Tenker på om det f.eks vises i det utvendige displayet at du har fått melding og slik og om det ikonet forsvinner av seg selv.

Lenke til kommentar

He he jeg kjøpte denne telefonen (LG U8500) i Bodø nettopp!

Er stort sett fornøyd. Designet har visst fått skryt, men det stiller jeg meg litt uforstående til.

MEN:

Synes batterilevetiden er litt kort! Har hatt den i ca 2 mnd nå, og ringer ikke så mye, men må allerede lade den opp ca hver tredje dag. Hvis jeg hører på mp3 i en halv times tid per dag må jeg lade den opp annenhver dag. Kanskje dette er normalt? Men mine tidligere telefoner har holdt ut mye lenger.

 

Begynner å få dreis på tastene nå, men når man skriver sms er send-tasten rett ved slette-tasten, så i begynnelsen ble det sendt en del uferdige meldinger... :hrm:

 

Og til den som spurte om det utvendige displayet: Det lyser ikke hele tiden, slår seg av etter en stund. Jeg kunne tenke meg en slags klokkefunksjon, som vises hele tiden (med svakt lys), men det har jeg ikke fått til med denne telefonen, det er bare helt svart.

Lenke til kommentar
He he jeg kjøpte denne telefonen (LG U8500) i Bodø nettopp!

Er stort sett fornøyd. Designet har visst fått skryt, men det stiller jeg meg litt uforstående til.

MEN:

Synes batterilevetiden er litt kort! Har hatt den i ca 2 mnd nå, og ringer ikke så mye, men må allerede lade den opp ca hver tredje dag. Hvis jeg hører på mp3 i en halv times tid per dag må jeg lade den opp annenhver dag. Kanskje dette er normalt? Men mine tidligere telefoner har holdt ut mye lenger.

 

Begynner å få dreis på tastene nå, men når man skriver sms er send-tasten rett ved slette-tasten, så i begynnelsen ble det sendt en del uferdige meldinger...  :hrm:

 

Og til den som spurte om det utvendige displayet: Det lyser ikke hele tiden, slår seg av etter en stund. Jeg kunne tenke meg en slags klokkefunksjon, som vises hele tiden (med svakt lys), men det har jeg ikke fått til med denne telefonen, det er bare helt svart.

7083580[/snapback]

 

 

Så morsomt da.. Jeg skal ikke si noe helt sikkert angående batterikapasitet, da det er forskjell fra modell til modell, men har som erfaring at ved greit bruk (det vil si litt spilling, ringing, mp3 lytting og noen meldinger) så må man lade telefonen annenhver dag uansett modell... Synes personlig ikke dette er noe problem da jeg som oftest plugger ladern i hver kveld før jeg legger meg.

Lenke til kommentar

Hmm, høres ikke helt lovende ut da. Batteritid på 2 - 3 dager er litt vel lite, må nesten klare 4 - 5 dager med sending av endel meldinger. Og det at det utvendige displayet slår seg helt av gjør jo at det etter min mening ikke er særlig vits i hele displayet. Må i hvertfall kunne se om man har fått meldinger uten å trykke på noe. Vanskelig å finne greie klapp-telefoner idag altså, så må vel kanskje bare beholde min 3 år gamle LG G5400 der bare halvparten av tastene funker som de skal og med et knust display + endel bugs. Ser ut til å være lite annet brukendes med litt flere funksjoner en den jeg har nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...