bohapnes Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 hey Har dere noen råd om et program som kan lage programer. takker for alle svar.
kpolberg Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 heyHar dere noen råd om et program som kan lage programer. takker for alle svar. 6221778[/snapback] Eclipse, greit å utvikle java programmer i.
salah Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hva mener du her? Trenger du en editor hvor du kan skrive kode til å lage programmer, eller trenger du et program for å lage et annet program? Eclipse er fin ting å bruke ja, men det spørs jo helt hvilket programmeringsspråk du skal programmere i.
bohapnes Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Takk, jeg vill bare prøve å lage et program
AKIRAx77 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Visual Basic C++ Delphi Turbo Pascal .NET Google en av de...så er du på riktig spor. Men ikke forvent å lage stort hvis du ikke vet hva du spør om. AKIRA
jeg_er_lur Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Programmer lages ved å skrive kode, det tar litt tid å lære seg, men kan være veldig gøy. "The best computer game is programming " Her er eksempel på et enkelt cd-brenneprogram skrevet i python: http://www.zeroflux.org/proj/pyburn/pyburn Kode som dette kan skrives i en hvilken som helst tekseditor, som texpad, emacs osv Endret 1. juni 2006 av jeg_er_lur
Hårek Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 C# er det nyeste språket og blant de mest avanserte. Visual Studio 2005 Express er gratis en stund til, og det finnes gode opplæringsvideoer her: http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/...sharp/learning/ Å lære seg programmering tar tid og motivasjon, det er ikke noe man får noe utbytte av de første dagene. Men det kan være veldig morsomt når man har lært det. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå