smetho Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Sliter med spillet Første gangen fikk jeg se introen før jeg fikk merkelig feilmelding (som jeg ikke husker) og ble kasta ut til Windows. Denne kom akkurat da jeg skulle begynne å spille selv. Nå stopper det bare å laste litt over midtveis når jeg starter en nytt spill. Har ingen savegames så jeg kan prøve å loade heller desverre. Aner ikke hva jeg skal prøve. Noen som har noen idèer?
Istapp Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hm, ikke godt å si hvis du ikke vet hva som sto i feilmeldingen akkurat.
nerd-light Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 spilte fram til Prison break begynte, kjempebra spill, fikk beskjed om oppdatere til nyeste driver, de har fungert fint hos meg, har ATI. Tok en pause mens jeg så på prison break men nå er det tilbake til spillet igjen Bra at alyx er med så man kan spare på ammunisjonen og ikke være alene hele tiden
thomassit0 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 kom akkurat hjem fra en grillfest, og har såvidt testa det, men virker DIGG sålangt
Tore Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Rundet... Det var ikke særlig langdrygt... Brukte kanskje 4effektive spilletimer, og tok meg passelig god tid... *Glede seg til episode two*
JimRamse Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Latterlig. 4 timer spilletid er ALT FOR LITE. Ja Ja, får ta meg veldig god tid når jeg begynner da. Ikke langt igjen nå. Er jo over 80% på nedlastingen.
Tore Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 4timer var i minste laget ja, hadde håpet å bruke allefall 6timer som er blirr sagt, syntes jeg tok med god tid også... 109kroner for spillet / 4timer = 25kroner timen... Litt som og gå på kino, bare at du får med deg filmen hjem..
Mauro Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Må nesten dra i butikken å kjøpe det. Gidder ikke sitte å laste på steam
Straffa Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Har brukt par timer nå og er ikke kommet til overflaten ennå Bruker god tid
thomassit0 Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 jeg har nok spilt i ca 2 - 2.5 timer nå og er nede i tunnelen der etter man har tatt toget.
JimRamse Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Tja, er nå igjennom det. Var alt for kort. Trengte jo ikke pissepause underveis engang. For dårlig Spillet var morro det, men synes det var litt for lite nytenking. Endret 2. juni 2006 av JimRamse
thomassit0 Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 ja, men heller dette enn å vente til slutten av 07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå