Gå til innhold

Irriterende error i hitman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg oppdaterte spillet til v1.1 har jeg fått denne erroren på den opera banen.

Før jeg oppdaterte var det umulig å spille spillet uten lav FPS siden jeg har ATI RADEON X800.

Microsoft Visual C++ Runtime Libary

Runtime Error!

Program: ...ogramfiler\eidos\Hitman Blood Money\Hitmanbloodmoney.exe

R6025

-Pure virtual function call

Noen som aner hva dette betyr og hvordan jeg evnt. kan rette på dette problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En rask fiks på det å sette ned "hardware acceleration" på lyden til standard eller low via directx-setupen, som du kan starte ved å skrive "dxdiag" i run-vinduet du får opp via startmenyen.

Skrevet
En rask fiks på det å sette ned "hardware acceleration" på lyden til standard eller low via directx-setupen, som du kan starte ved å skrive "dxdiag" i run-vinduet du får opp via startmenyen.

6257279[/snapback]

Skulle ikke dette stemme har jeg noe og tilfløje.

"exe" sier du? Du har vell ikke tatt turen innom noen "ulovlige" sider? om du tok hintet. Patcher du et spill med feil "exe" er det ikke rart du får error. :)

-Finnduz

Skrevet

6257279[/snapback]

Skulle ikke dette stemme har jeg noe og tilfløje.

"exe" sier du? Du har vell ikke tatt turen innom noen "ulovlige" sider? om du tok hintet. Patcher du et spill med feil "exe" er det ikke rart du får error. :)

-Finnduz

6259092[/snapback]

Dette funker. Det er en bug i spillet/spillmotoren, og fixen ble presentert av tech-hjelpen via det offisielle hitman-forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...